ВХОД / РЕГИСТРАЦИЯ

BETA VERSION

Търсене
Generic filters

Nike е любимата марка на поколението Z

Марката за спортно облекло Nike заема с голяма разлика първо място сред любимите марки на Gen Z, пише BoF.

BoF Insights си партнира с Juv Consulting, за да проучи близо 1000 потребители от Gen Z в САЩ, за да разбере любимите им марки. Първото място зае марката Nike, посочена от 22% от анкетираните.

На второ място е Gucci с 12% от гласовете. Между другото, това е единствената луксозна марка, която се появи в списъка на топ 10.

На трето място е adidas с 11% от гласовете. Топ 5 включва H&M (10%) и Zara (9%). На шесто място е Levi's (5%), следван от American Eagle, Forever 21, Urban Outfitters, Shein, Aritzia и A&F с 4 процента.

Nike произвежда спортни облекла, обувки и оборудване, базирана в щата Орегон, САЩ.

Основана е през януари 1964 г. под името „Blue Ribbon Sports“ (или BRS, в превод „синя спортна панделка“) от бегача на средни разстояния в отбора на Университета на Орегон Филип Найт и неговият треньор Бил Бауърман. Името се променя на Nike през 1978 г. – на името на гръцката богиня на победата Нике, а не от английската дума, която би се четяла „найк“. Незнанието на този факт довежда до широкото разпространение извън САЩ на неточното „Найк“.

Много спортни отбори използват Nike за спонсор. Някои от най-известните футболисти играят с екипировка на Nike. Повечето от тенисистите на челни места също са рекламни лица на Nike.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Още от категорията..

Последни новини

PODCAST

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *