Германският автомобилостроител "Фолксваген" се присъедини към други компании, които спират рекламите си в Туитър, след като социалната мрежа бе придобита от американския милиардер Илон Мъск, предаде ДПА.
Като повод за решението си германската компания посочи съобщение от страна на социалната мрежа, в което се казва, че тя ще преразгледа насоките си в областта на рекламата.
Групата "Фолксваген" "препоръча на своите марки да спрат платените си дейности на платформата до второ нареждане", се казва в съобщението. "Ние следим ситуацията отблизо и ще вземем решение за следващите стъпки в зависимост от развитието", се посочва още в писмото.
По-рано американският производител на автомобили "Дженерал Мотърс" и американската компания за зърнени храни "Дженерал Милс" обявиха, че спират рекламите в социалната мрежа.
"Ауди", дъщерно дружество на "Фолксваген", заяви още вчера, че ще спре рекламите и ще продължи да оценява ситуацията.