Търсене
Generic filters

Петър Ризов поема управлението на “Булсатком”

Петър Ризов е новият управител на „Булсатком“ ЕООД. Той поема един от най-големите и перспективни доставчици на платена сателитна и интерактивна телевизия в момент, когато компанията премина през успешна цялостна трансформация и модернизиране на бизнес модела.

Петър Ризов има над 25 години опит в управлението на български и международни компании в сферата на бързооборотните стоки, телекомуникациите и финансите. Той е завършил право в Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и ЕMBA в Американския университет в България. Неговият управленски опит и желание за работа с утвърдения през годините екип на „Булсатком“ ще допринесат за развитието на компанията и постигане на стабилен ръст в продажбите на ТВ услуги и интернет.

„За мен е чест и огромно предизвикателство да се присъединя към управленския екип на “Булсатком” и да приложа богатия си опит в телекомуникациите и технологичния бизнес, за да утвърдим компанията като предпочитан доставчик на тв съдържание в България. Амбицията ми е не само да следим пулса на зрителите, но и да създаваме и развиваме нови аудитории чрез фокусирано и персонализирано съдържание”, посочва Петър Ризов. “Ще заложа на приемственост по отношение на добрите инициативи и каузи, зад които компанията застана в последните години, но и ще работя за повишаване нивото на технологичните услуги, както и стимулиране на взаимоотношенията ни с клиентите и партньорите на “Булсатком”, отбелязва той.

От “Булсатком” отбелязват успешното приключване от досегашния управител Станислав Георгиев на сделката по продажбата на Viva Corporate Bulgaria (“Вива Корпорейт България”), собственост на предприемача Спас Русев.

Станислав Георгиев сега поема нови предизвикателства извън компанията.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Още от категорията..

Последни новини

PODCAST

One Response

  1. Ваш клиент съм от много години. Ползвам интернет и телевизия. Винаги съм била коректен клиент. Изтърпяла съм много разочарование от булсатком но искам да ви разкажа за последното. От събота 21-ви януари 22 година нямам телевизия. На 22 януари в 8:00 часа и една минута се обадих на телефона обявен за повреди. Защото събота ми беше казано на ваш телефон че мога да се обадя всеки ден но от 8:00 сутринта. Разговарях с един много любезен господин и му обясних проблема. Той каза че в рамките на 72 часа ще дойде специалист който да отстрани повредата, която както той предполагаше може би е разместена антената от силните ветрове. И се започна едно чакане. Трябваше преди това да ми се обадят координатори и да уточним час. 72-та часа минаха вече но никой не се обади. На 24 януари към 15:00 аз започнах отново да се обаждам. Пак една много любезна девойка ми обясни че веднага ще предаде на координаторите и те ще ми се обаждат. След час и половина чакаме пак звънях и друга пак също много любезно девойка ми обясни че веднага ще преведе на координаторите да ми се обадят. Но до този момент никой и нищо. ВИЕ НАРУШИХТЕ СОБСТВЕНИТЕ СИ РАЗПОРЕДБИ КОИТО СА ДОГОВОРИРАНИ И В ДОГОВОРА. ВИЕ МЕ ПРОГОНИХТЕ ОТ БУЛСАТКОМ. Аз вече съм принудена днес да търся друг оператор. Вие нарушихте договора и по ваша вина се оттеглям. Не ми се щеше да ви казвам за да не смятате че спекулирам но самата аз съм тежък инвалид с ампутиран крак, от шест години не съм излизала от вкъщи и сигурно се досещате какво значи за мен телевизора. И това обясних на всички ваши служители и ги молих и търпеливо чаках. Съжалявам но този момент не съм ваша абонат и не смятам че ви дължа нещо. Напротив вие нарушихте нашия договор. Елате и си вземете съоръженията които сте монтирали в дома ми. Съжалявам ако съм отнела много от ценното ви време но трябваше да ви уведомя.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *