В края на декември 2022 г. приходите и коригираната печалба на американската компания Twitter са паднали с около 40 процента спрямо същия период на 2021 година. Една от основните причини за такава динамика е отказът на редица рекламодатели да си сътрудничат със социалната мрежа, съобщава The Wall Street Journal, позовавайки се на източници.
“Спадът в приходите и коригираните печалби за декември дойде, тъй като много рекламодатели изоставиха платформата за социални медии след поглъщането ѝ от предприемача Илон Мъск. Спадът беше приблизително 40 процента на годишна база както в приходите, така и в коригираните печалби за месеца”, пише изданието
Изпълнителният директор на Tesla и SpaceX Илон Мъск придоби Twitter в края на октомври миналата година. След това компанията премина в категорията на частните фирми, поради което вече не публикува финансови отчети, завършва статията. Тогава Илон Мъск описа сделката с няколко думи – “птицата е освободена”. Сделката възлезе на 44 милиарда долара.