Майкъл Калахан е назначен за нов главен директор по маркетинга на Acronis, съобщиха от глобалния лидер в решенията за килерзащита. Той се присъединява към екипа на Acronis със своя опит в сферата на маркетинга и продажбите, след като е изпълнявал ключови ръководни роли в компании като McAfee, HP и Juniper, а най-наскоро и като старши вицепрезидент по глобалния маркетинг в Cofence.
Като главен директор по маркетинга в Acronis, Калахан ще развива глобалното позициониране на марката Acronis като в същото време увеличава разпознаваемостта на облачната плотформа Cyber Protect Cloud Platform. След като COVID-19 ускори решенията за дигитална трансформация и миграцията към облачни и хибридни решения, днес организациите се нуждаят от ефективно решение за сигурност, за да се предпазят от постоянно еволюиращите сиберзаплахи, отбелязват от компанията. Освен това Калахан ще помага за разгръщането на каузата на Acronis да "отгледа" следващата група от технологични лидери, като ще се разгръщат програмите за развитие по цял свят, особено в региони в неравностойно положение.
Според Патрик Пулвермюлер, главен изпълнителен директор на Acronis, Майкъл ще има ключово значение за укрепването на позицията на Acronis като лидер в решенията за сигурност на крайните устройства. "Неговият опит в стимулирането на впечатляващ растеж на марките, които е разработил, ни кара да се вълнуваме от това, което предстои да се случи под неговото ръководство и благодарение на неговия опит.”
Калахан е маркетинг лидер с опит в областта на сигурността под формата на софтуер като услуга (SaaS). Изпълнявал е ръководни роли в McAfee, HP, Firemon и Zimperium, където е управлявал и ръководил глобални екипи ефективно. Това е съществен опит за подобна позиция, тъй като Acronis се гордее с факта, че е международна компания с взаимосвързани офиси и служители по целия свят, което й дава възможност да достигне до по-широка аудитория и да разшири своето присъствие на пазарите за киберзащита.
Майкъл Калахан ще продължи да разгръща имиджа на Acronis в сферата на киберсигурността като лидер в кибер-превенцията, като се фокусира върху стойността на решенията за сигурност на Acronis, като например Acronis Cyber Protect Cloud, проектирани специално да бъдат предоставяни като услуга посредством доставчиците на услуги или корпорациите, предпазващи своите организации.
Изминалата 2021 г. е била най-успешната в историята на Acronis, като в САЩ облачният й бизнес е нараснал със 77% на годишна база, а Acronis Cyber Protect е осигурил защитата на над 750 000 бизнеса. Калахан ще надгради този успех, включително и инвестицията от 250 млн. щ.д. от CVC Partners през май миналата година, за да укрепи инициативите за пазарно разширяване на Acronis. Това ще става чрез разгръщане на широката партньорска мрежа от доставчици на управляеми услуги (MSP).
„Много съм развълнуван да се присъединя към Acronis в момент, в който стойността на нашите решения бързо се увеличава на пазара, водейки до изключително бърз растеж. Това ни позволява да продължим да инвестираме в решения на проблемите на нашите клиенти. Тъй като светът върви към една дигитална екосистема, базирана на облачните технологии, днес е по-важно от всякога да сме сигурни, че решенията за киберсигурност ефективно блокират заплахите, така че лидерите по сигурността да могат да защитят своите организации“, отбелязва Калахан.