Google Play обнови своето лого. Незначителни изменения има във формата на логото, и по-точно влизащите в него четири сектора. Но всъщност главната иновация е в обновлението на цвета – сега нюансите на зеленото, жълтото, синьото и червеното в Google Play съвпадат с цветовете на другите продукти на Google.
„Ние представяме ново лого, което по-добре отразява магията Google и съвпада с брандирането на другите наши услуги – търсене, фото, Gmail и не само", казва вицепрезидентът на Google Play Тиан Лим. Също така смяната на логото съвпада и десетгодишния юбилей на Google Play, който получи новото си име през 2012 година (по-рано приложението се наричаше Android Market).
„Десет години по-късно над 2.5 млрд. човека в повече от 190 страни всеки месец използват Google Play за търсене на приложения, игри и цифрово съдържание. Над 2 млн. разработчици си сътрудничат с нас, за да развиваме своя бизнес и да привличаме хора по целия свят“, подчертава Лим.