ВХОД / РЕГИСТРАЦИЯ

BETA VERSION

Търсене
Generic filters

Siemens Xcelerator се разраства с нови партньори и клиенти

Siemens "Сименс"

Отворената цифрова бизнес платформа Siemens Xcelerator, която стартира на 29 юни тази година, предлага цялостно подбрано портфолио от софтуер, хардуер и услуги, поддържащи IoT /Интернет на нешата/, както и мощна екосистема от партньори и пазарна платформа за клиенти, партньори и разработчици. Целта му е да направи дигиталната трансформация по-бърза, по-лесна и мащабируема.

В сътрудничество с Volta Trucks Siemens иска да ускори електрификацията на търговските автопаркове. Партньорството е фокусирано върху решения за разпределение на електроенергия, интегриране на възобновяеми източници и енергийни услуги за изграждане на устойчиви паркове от електрически автомобили.

Siemens също така обяви меморандум за разбирателство за стратегическо партньорство с Automotive Cells Company (ACC) за производство на акумулаторни клетки за електрически превозни средства. Сътрудничеството ще се основава на цифровото портфолио на Siemens Xcelerator. 

Важни клиенти като REGENT вече използват портфолиото на Siemens Xcelerator. Основана през 2020 г., американската компания произвежда изцяло електрически хидроплани за бързо, безопасно и рентабилно крайбрежно пътуване. REGENT използва базиран на облак софтуер и услуги от портфолиото на Siemens Xcelerator за целта. 

Друг пример е сътрудничеството с Международната автомобилна федерация (FIA). Решенията от Siemens Xcelerator, предлагани като услуга, подкрепят организацията и нейните състезателни серии, включително Формула 1, в техните усилия за устойчивост.

Един от ключовите лостове за създаване на стойност за Siemens е свързан с целта на компанията 

да увеличи дигиталния си бизнес с около 10% годишно до 2025 година. 

Стартирането на платформата Siemens Xcelerator е логичната следваща стъпка в дигиталната стратегия на концерна. По този начин Siemens създава значителна добавена стойност за съществуващи и нови клиенти, особено в сегмента на малките и средни компании.

През деветте месеца на фискалната 2022 г. Siemens генерира продажби от 4,7 милиарда евро чрез своя дигитален бизнес, като е на път да отбележи  растеж от над десет процента в тази сфера през финансовата 2022-а. През финансовата 2021 г. продажбите от дигиталния бизнес възлизаха на 5,6 милиарда евро.

Платформата Siemens Xcelerator и нейните предложения не са за нас, нито са ограничени до нас. Става дума за улесняване на дигитализацията за нашите клиенти чрез предоставяне на решения, които работят и могат да се развиват“, казва Петер Кьорте, главен технологичен директор и главен стратегически директор на Siemens AG. 

Благодарение на сътрудничеството с базираната в Мюнхен sustamize GmbH Siemens Xcelerator вече може да включва данни за въглеродните емисии и позволява на организациите да измерват, симулират, намаляват и проследяват въглеродния отпечатък на своя продукт още в началната фаза на разработването му.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Още от категорията..

Последни новини

PODCAST

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *