ВХОД / РЕГИСТРАЦИЯ

BETA VERSION

Търсене
Generic filters

Иновациите във финтех: по-бързи, по-комплексни, по-конкурентни

финтех

Абревиатурата KYC не е непозната във финансовите среди. Понятието Know your customer (KYC) се отнася за събирането на всички данни, които помагат за удостоверяването на самоличността на клиентите на банки, криптo-борси и кредитни институции, обясняват от „Ай Ти Еф Груп“ АД. Фирмата чрез бранда си SmileCredi, е сред ТОП10 на небанковите финансови институции, предлагащи малки парични заеми.

Целта на KYC е да намали риска от кражба на самоличност, пране на пари, финансови измами и финансиране на престъпни организации. Заедно с това помага за управление на риска и да се разбере поведението на клиентите.

Разработването на KYC функционалности се превръща в конкурентно предимство за финтех компании, посветили се на създаване на висококачествено преживяване за потребителите.

Разработването на KYC модули стимулира развитието във финтех сектора

“Разработването на дигитални KYC решения при кредитиране, които отговарят светкавично на нуждите на клиентите се превръща наистина в тема на конкурентна надпревара”, обясняват експертите от една от водещите компании във финтех сферата.

Потребителите търсят бързо, високоскоростно обслужване и само с помощта на технологични иновации и имплементиране на лицево разпознаване може да се намали драстично времето за вземане на решение за отпускане на кредит.

Балансиране между регулации и потребителско преживяване

Тънкостта при разработването на дигитални финансови решения е да се намери балансът между потребителското преживяване и спазване на регулаторните изисквания.

Когато правилният баланс е намерен, резултатът бързо променя и финансовите показатели на компанията, въвела иновацията, допълват от “Ай Ти Еф Груп”.

Във висококонкурентен сегмент, какъвто е финтех индустрията, са важни три елемента: Безупречно потребителско преживяване, скорост на обработка на заявките и сигурност на процесите по заявка и отпускане на средства.

Българските финтех компании – къде сме ние

Освен проверка на идентичността, финтех компаниите имат нужда и от разработването на софтуерни решения, с които максимално бързо да събират данни от различни източници на верифицирана информация за потребителите.

“Ай Ти Еф Груп” вече е разработила автоматизирано извличане на данните от тези институции и така създава набори от автоматични правила за оценка на кредитоискателите си

Еволюцията на тези правила към средата на 2022 г. дава възможност за напълно автоматична обработка на около 60% от заявките за финансова услуга, която се случва в рамките на до 10 секунди.

Предстои реализирането на възможност за извършване на плащане в близко до реално време към основните български банки, което ще позволи на иновативната компания да обслужва клиенти денонощно, комбинирайки автоматичното разглеждане на заявки с незабавно плащане по сметка на клиента.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Още от категорията..

Последни новини

PODCAST

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *