За непрекъснатите й дългогодишни усилия да спечели дългосрочно клиентите на "Райфайзенбанк" (България) "БАНКЕРЪ" отличи с приза „Банкер на годината” изпълнителният й директор Ани Ангелова в категорията "Доверие на клиента".
Награда бе връчена на тържеството в Гранд Хотел Милениум от зам.-председателя на 47-ото Народно събрание Ива Митева: "Огромна чест е за мен да бъде тук сред вас – заяви г-жа Митева. – И Ани Ангелова като мен е тръгнала от най-ниското стъпало в своето професионално развитие. Това ми създава увереността, че няма да позволи лесно да й се завие свят и съм убедена, че няма да допусне вятърът да я докосне. Пожелавам й воля и сили да продължава все така напред. Успех на всички!".
От своя страна Ани Ангелова благодари за оказаната й чест. "Личи ми, че съм развълнувана, и то много – каза тя.-Винаги оставам здраво стъпила на земята и смятам, че това е една от съставките във формулата за успех. Клиентите действително са в центъра на вниманието на цялата ни банка. Това е резултат на много усилия, положени през годините. Според различни изследвания сме най-предпочитаната банка в България от клиентите си. Знаете събитията около нас и какво ще се случва в бъдеще. Искам да ви уверя, че независимо от промените ние ще обслужваме клиентите си на обичайното добро ниво. Вярвам, че новият собственик на банката ще продължи тази тенденция. Убедена съм, че клиентът е най-важния за успеха и се гордея, че с моя екип в "Райфайзенбанк" сме направили значителни постижения в тази сфера, с подкрепата на целия управителен съвет", изтъкна г-жа Ани Ангелова при получаването на наградата.
https://www.facebook.com/vestnik.banker.5/videos/994935997752957
След повече от 25 години в банковата сфера днес тя е топ банков мениджър. И като съвет към младите си колеги казва: "Не спирайте да се учите и да се развивате. Защото това е важно както за вас, така и за доброто обслужване на клиентите на кредитната институция".
Нейният водещ принцип е не просто гражданина да бъде обслужен, но с него – като клиент, да бъдат изградени трайни отношения на информираност, разбиране и доверие. Само така в тези тревожни времена клиентът може да усети опора и да се връща отново и отново в банката. Което е в основата на стабилния банков бизнес.