Авто Юнион продава повече автомобили

Migration Image

Консолидираният финансов резултат на Авто Юнион за периода от януари до март е 883 хил. лева загуба, като резултатът на фирмата се подобрява спрямо загубата от 903 хил. лева преди година. Същевременно и оперативните разходи намаляват – с 33%, както и средствата похарчени за лихви – с 43%, като последното е постигнато чрез оптимизиране на разпределението на оборотни средства в компанията.

За първото тримесечие на 2012 г. са продадени 533 нови автомобили от компаниите в Авто Юнион спрямо 523 броя, реализирани през същия период на 2011 г., което представлява ръст от 2 процента. По данни на Европейската асоциация на производителите на автомобили (АСЕА) за същия период целият пазар на автомобили в България бележи спад от 6.65 на сто. Авто Юнион запазва пазарните си позиции, като точен процент на пазарния дял трудно може да бъде посочен, тъй като Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България не предоставя официална информация за този период. Най-голям ръст в продажбите за периода отчита Нисан София с продажбите си на Renault и Dacia, които нарастват спрямо същия период на 2011 г. съответно с по 147% и 14%, а при Милано Моторс с Алфа Ромео увеличението е от 125 процента. Булвария холдинг бележи ръст от 20% при продажбите на Опел, докато при Булвария Варна има спад от 57 процента.

Ситуацията при Шевролет е обратна – Булвария Варна бележи ръст от 60%, а Булвария Холдинг има спад от 66%, но като цяло и двете компании бележат спад спрямо същия период на миналата година. При Стар Моторс няма съществени промени от нивата на продажбите си спрямо първото тримесечие на 2011-а. През отчетния период са сключени флийт сделки на стойност от 6 млн. лв. от компании от автомобилния холдинг.

На 17 януари 2012 г. Еврохолд България АД довнесе 1 млн. лв. в капитала на Авто Юнион по увеличението от 2 декември 2011 г., което е в размер от 7 млн. лв. чрез издаване на 14 хил. акции с номинална стойност 500 лв. всяка. На 23 май тази година капиталът на Авто Юнион е увеличен от Еврохолд с 5 032 500 лева. Към настоящия момент акционерният капитал на автохолдинга възлиза на 40.004 млн. лева.

От своя страна Авто Юнион е извършил увеличение на капитала на Булвария холдинг ЕАД на 2 февруари тази година с 250 хил. лв. чрез издаването на 150 хил. акции с номинална стойност от 1 лв. всяка.

По отношение на продуктовото представяне и от началото на 2012-а продължава предлагането на интегрирани и комбинирани продукти за клиентите на Авто Юнион, благодарение на синергията между основните направления на Еврохолд България. В края на периода беше стартирана обща кампания на Евроинс и Ауто Италия за автомобили FIAT и Alfa Romeo.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Очаквате ли цените на имотите да се повишат още след влизането ни в еврозоната?

Подкаст