Британската Ейч Ес Би Си (HSBC) е най-активната и ангажирана банка в социалните мрежи. Това показва проучване на IMGroup за активността на 10-те най-големи британски кредитори в Twitter, Facebook, LinkedIn и Google+.
Изследването установява, че HSBC отговаря средно на 68 туита на ден, при среден интервал от само 30 минути. С помощта на точкова система за изчисляване, кредиторът постига най-висок резултат 27 точки от възможни 40, последван от Barclays с 22.
Оценката на HSBC е най-висока за индустрията и отличава банката от останалите, които отговарят на съобщенията средно на шест часа и половина.
Социалните медии са очевидна платформа за компаниите да се ангажират със своите клиенти и да получат ценна информация за клиента. Това заяви Джон Брукмайър ръководител на капиталовите пазари в IMGroup.
Част от успеха на HSBC се крие в това, че през миналата година компанията създаде специален екип за работа със социалните медии, който поддържа контакт с клиентите онлайн.