Рекламираме туризма си на шест ключови пазара

туризъм

Общо 7 282 374 лв. ще плати Министерството на икономиката и енергетиката по проекта "Интегрирани комуникационни кампании за България на целеви пазари", съобщи Бранимир Ботев – заместник-министър на икономиката и енергетиката, при представянето му днес. Той се изпълнява в рамките на 36 месеца и ще приключи през април следващата година. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013". Целта му е да се повиши ефективността на маркетинговите дейности и предлаганата пазарна информация за българския туристически продукт у нас и в чужбина. Това ще се постига интегрирани комуникационни кампании на шест целеви за България пазари – Германия, Русия, Румъния, Украйна, Полша и Швеция.

Специфичните цели на проекта са насочени към изграждането позитивно отношение към страната ни сред потенциалните и реални туристически групи. Очаква се по този начин да се повиши степента на информираност за България като страна с богати възможности за лятна и зимна почивка, с дребна култура, богата на исторически и архитектурни паметници, с минерални източници и красива природа.
В крайна сметка подизпълнителите са насочили усилията си към разширяване на групата от "постоянни" посетители и привличане на нови.

За "представянето" на страната ни на всеки един от пазарите са предвидени специфични мерки, но в общи линии те в посока на организиране на съвместни акции с туроператори и журналистически турове за запознаване с възможностите за морски, културноопознавателен, балнео, спа и уелнес, зимен туризъм, гурме и вино, еко и селски туризъм.

Освен това ще има рекламни карета и редакционни материали за страната ни в специализирани туристически издания и масови списания, национални ТВ канали, като не са подминати и интернет сайтове и социални мрежи.

Най-много средства за маркетинг на туризма ни са заделени за Германия и Русия, съответно по 1.855 млн. и 1.819 млн. лева.

взетите мерки през септември посещенията на чужденци в България са 1.108 млн., или с 0.5% по-малко спрямо същия месец година по-рано, съобщават от НСИ. По-неприятното в тези данни е факта, че намаляват посещенията с цел почивка и екскурзия – с 8.8% според анализа на статистиката. В същото време пътуванията със служебна цел и с други цели се увеличават съответно с по 23.9% и 2.9 процента.

Намаляват и посещенията от пазари, които ни интересуват – от Украйна (с 23.2%), от Русия (с 21.5%), от Румъния (с 21.3%), както и от Унгария – с 15.4%, и Гърция – с 4.8 на сто. Близо 50% от посещенията в страната ни са за почивка и екскурзия.
 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Очаквате ли цените на имотите да се повишат още след влизането ни в еврозоната?

Подкаст