Мобилният оператор "Виваком" ще компенсира абонатите си за вчерашния срив на системите си, който остави стотици абонати на компанията без интернет, съобщиха от компанията.
След възникналия технически проблем, който доведе до липса на достъп до интернет и IPTV за няколко часа, компанията ще компенсира своите клиенти с една седмица безплатно ползване на съответната услуга.
Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и е единственият, изплащащ компенсации в подобни ситуации, съобщиха от телекома.
Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде във формата на допълнителни 500 MB към абонаментния им план.
Безплатният период ще бъде включен към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъде заявен от 12 до 31 януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.