Министерският съвет ще "налее" още 2 млн. лева, за да рекламира България като туристическа дестинация. По време на днешното заседание на изпълнителната власт правителството одобри вътрешнокомпесаторни промени на утвърдените разходи по области в бюджета на Министерството на туризма за 2015 година.
Благодарение на размествания в бюджета на ведомството, още 2 млн. лева ще бъдат вложени за изпълнение на Годишната програма за национална туристическа реклама. Допълнителното финансиране е за сметка на намалени разходи по бюджетната програма "Подобряване на политиките и регулациите в сектора на туризма".
Сумата ще бъде използвана за представянето на България на общо 11 международни туристически изложения до края на тази година. Освен това парите ще отидат както за популяризиране на възможностите за културно-исторически туризъм у нас, така и за развитие на регионалния маркетинг.