Американската инвестиционна банка Goldman Sachs ще инвестира над 100 млн. долара в индийския онлайн-магазин за мебели и домашни потреби Pepperfry.com, съобщава водещият зад океана бизнес всекидневник The Wall Street Journal като се позовава на свои източници, запознати с близките планове на финансовата институция.
Инвестиционната банка се е решила на този ход, следвайки собствените си прогнози за развитие на интернет-търговията на огромния индийски пазар. Общият му обем вече се оценява на 20 млрд. долара, отстъпвайки само на водачите в света – Китай и САЩ. Освен това изданието отбелязва, че Pepperfry.com е новосъздадена компания – или старт ъп от нов вид, който се фокусира върху продажбите на специфични продукти, които често път сама произвежда.
Pepperfry.com е била основана през 2012 г., но в нея работят не само продавачи от електронния сайт, а и дърводелци, които произвеждат мебели и тя разполага дори със собствен автопарк, достигащ 350 различни камиона.
Средствата, получени от Goldman Sachs, индийският старт ъп възнамерява да насочи към развитието на своята мрежа от точки за продажби, в разширяването на собствения автопарк, както и в разнообразяване на цялостния спектър предлагани услуги.