Младите не купуват диаманти

диаманти

Невероятно, но факт – новите технологии и скъпи джаджи засенчват скъпоценните камъни. Изглежда младите са по-склонни да дадат маса пари за смартфон, таблет или някоя друга мултифункционална машинария, вместо да си купят бижу. Очевидно малкото клиенти се усещат и от големите компании, защото най-големият производител на диаманти в света De Beers започва мащабна рекламна кампания в САЩ и Китай. По информация от Bloomberg, тя ще е насочена към стимулиране на потребителското търсене при това именно от младите.

De Beers ще започне кампанията по време на празничния сезон около Коледа. Нали знаете – семейство, приятели, топлота, подаръци, приятни емоции…

"Това ще помогне за стимулиране на търсенето на полирани диаманти и за създаването на нова инерция в диамантения сектор в решаващ момент от годината", заяви главния изпълнителен директор на De Beers Филипе Мелие. Преди десетилетие бе сложен краят на монопола на производителя на диаманти, при което компанията намали разходите си за маркетинг.

Компанията обяви, че ще промотира своите бижута с диаманти като цяло, а не само брандираните си камъни. Кампанията ще се проведе успоредно с другата, традиционна по това време на годината – "A Diamond is Forever". Така че ако си харесате някоя джунджурийка от марката, се постарайте и вашата половинка да бъде повлияна от поне една от рекламните кампании. Туко-виж и вие заблестите с диамант в края на годината.

От компанията обясняват, че цените на диамантите са под натиска на пазарната ситуация. Оказва се, че не малка част от търговците предпочитат да обработват и полират сами камъните. Така на практика те са закупили камъка евтино и слагат надценка са собствена печалба. Ситуацията пък се развива на фона на намаляващите продажби на бижута. Разбира се опити за стимулиране търсенето не липсват – De Beers вече два пъти намали целта си за производство на диаманти през 2015-а и понижи цените в Ботсвана.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че масовите назначения без конкурс в бордовете на държавните фирми трябва да продължават?

Подкаст