В процес на тестове е нова видео секция, която вероятно Фейсбук ще качи на платформата си, съобщава BBC. Тя ще позволи на потребителите да откриват, да гледат и да споделят по-лесно клипчета, които са качени там. Видео секцията ще е достъпна, както за уеб така и за мобилната версия на сайта. Потребителите на мрежата ще имат достъп до новата опция чрез икона на началната страница на мобилното приложение или чрез секция "Любими" в уеб версията на сайтът.
"На Facebook се падат около 20% от времето, което потребителите прекарват онлайн. Тази цифра е много атрактивна за рекламодателите", коментира експертът от Enders Analysis Иън Мод. Неговото мнение е, че от социалната мрежа ще направят нов пробив в онлайн маркетинга, ако успеят да предложат по-качествено видео съдържание и да насочат необходимата информация от рекламодателите към потенциалните клиенти.
В момента споделянето на клипчета в сайта става само, чрез пувликуване на собствено такова съдържание или чрез споделяне на видеа от профили на приятели. В бъдеще обаче има вероятност да бъде добавена и опция за търсене по ключови думи, подобно на YouTube. Въвеждането на видео секцията е поредната стъпка на компанията на Марк Зукърбърг към фокусирането на Фейсбук върху видео съдържанието. Експертите дори подозрират, че нововъведението може да се превърне в сериозна заплаха за платформата YouTube, която е собственост на Гугъл.