Започва извънредно отчитане на електромерите на клиентите на "ЧЕЗ Разпределение". То е заради предстоящата промяна на цените на електрическата енергия за битови и бизнес клиенти от 1 ноември (неделя). От компанията обещават, че е създадена необходимата организация за бързо и коректно отчитане на електромерите в Западна България. За тази цел са ангажирани допълнително 314 служители, всички отчетници ще работят както с удължено работно време, така и в почивните дни.
Има възможност и клиентите сами да отчетат и декларират показанията на своите устройства за измерване. Лицата, които се възползват ще трябва да запишат показанията от електромерите си утре (31 октомври), а след това между 1 и 5 ноември да подадат данните към компанията. Необходимо е посочването на данните от електромера по всички тарифи, датата, на която е направен отчетът, клиентския номер, трите имена на титуляра и адреса на обекта, за който се декларират показания. За предоставянето на информацията от ЧЕЗ са осигурили няколко възможности:
- През уеб-сайта на компанията в меню „Самоотчет";
- По електронната поща на адрес zaklienta@cez.bg;
- На денонощната телефонна линия 0700 10 010 (меню 2):
- В центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в работни дни от 2 до 4 ноември.
От ЧЕЗ съобщават, че подадените данни от клиентите ще се считат за отчетено потребление към 31.10 .2015-а, включително. Освен това е важно да се отбележи, че самоотчитането е по желание и не отменя извършването на месечен отчет от страна на дружеството.
От компанията обещават, че графикът на извънредния отчет ще бъде публикуван на сайта на дружеството. Информация за него гражданите могат да получат и в центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, и на денонощната телефонна линия 0700 10 010.