Билборд кампания подхваща Министерството на туризма с цел да насърчава вътрешния туризъм. Тя ще обхване всички по-големи общини и заедно с администрацията им ще рекламира възможностите за туризъм във всеки отделен регион и знаковите културно-исторически забележителности от рода на средновековната крепост Баба Вида, археологическия комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовския скален манастир, Александровската гробница и други.
Туристическото ведомство поема ангажимента за изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови локации, където рекламните визии ще бъдат изложени през следващата половин година. Билбордовете ще бъдат поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра, Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник, а на по-късен етап ще бъдат включени и други кметства.
Инициативата е първа по рода си, а целта й е насърчаване на вътрешния туризъм и популяризирането на възможностите за целогодишен отдих у нас. Чрез тази кампания туристическото ведомство се стреми да повиши информираността на българите за туристическите дестинации у нас и да разнообрази националния туристически продукт. От пресцентъра на министерството съобщават, че тя надгражда и постигнатите резултати от приключилия проект „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, която успя да достигне до около 2 млн. души.
За периода януари-октомври 2015-а броят на реализираните нощувки от български граждани в страната е над 7 млн., което е ръст от 6.2% в сравнение със същия период на миналата година. Пренощувалите българи са били над 2.8 млн., което е с 8.9% повече от 2014-а, а приходите от нощувките им възлизат на над 260 млн. лв., което е ръст от 6.9% в сравнение със същия период на миналата година.