Клиент на „Топлофикация“ плаща сметка с монети, съпругът на касиерката му налетя на бой

линия на полицията

Драмата се разиграла пред очите на 3-годишно момче, детето се изплашило да не набият баща му и се разревало. Столичанин плати сметката си за парно със стотинки. Това вбесило касиерката и съпругът й, който налетял на бой. Клиентът снимал скандала с мобилния си телефон. От клипа, който бе излъчен в „Тази сутрин“ по бТВ, се вижда как служителката на касата на частна фирма, която работи в партньорство със Столичната община, се опитва да спре гневния си мъж.

Драмата се разиграла пред очите на 3-годишния син на Николай Куманов. Детето се изплашило да не набият баща му и се разревало. „Жената ме убеждаваше 15 минути да не й плащам със стотинки, защото са много. Мъжът й изкрещя „Няма ли банки за този олигофрен”. Той започна да ме обижда и аз му казах: „Не говорете така пред детето, ще се скараме”. Тогава той ми скочи на бой, а тя започна да го спира. Детето ми почна да плаче”, разказва Николай.

Касиерката Ваня Лукарска обаче има друга версия за случая. „Никой не му е посегнал въобще. Имаше много хора и той идва и с монети и си отмъщава на „Топлофикация”. Бях болна“, оправдава се тя.

Лукарска твърди, че мъжът, който бил в гишето, е неин познат. Пуснала го, за да използва тоалетната зад гишето. Тя твърди, че след инцидента не се е чувала с него. Нейни колеги обаче признават, че побойникът й е съпруг.

Старши касиерът Виктор Соколов уверява, че колежката му ще бъде наказана. Най-вероятно ще бъде уволнена. Дори пред разследващите от СДВР обаче тя твърди, че не познава агресивния мъж.

Омбудсманът Мая Манолова пък изтъкна в „Тази сутрин“, че ако се вгледаме във всички детайли, има няколко сюжетни линии, всяка от които прилича на театър на абсурда. „Според Закона за БНБ и дребните монети, и банкнотите от 100 лева са законно платежно средство. По думите й и в други институции търсят поводи, за да откажат на граждани плащания с монети. Отношенията клиент-монополно дружество пък могат да се характеризират с една дума – гняв. „Топлофикация” малтретира своите потребители, те се чувстват жертви на нейното всевластно отношение. Този човек е избрал най-безобидния начин да си отмъсти”, каза още Манолова.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

На 9 юни ЦИК отчете рекордно ниска избирателна активност. На какво се дължи това, според вас?

Подкаст