“Алианц” е застрахователен бранд №1 в света

Алианц знамена

"Алианц" затвърди позицията си на застрахователен бранд №1 в света, според годишната класация на Brand Finance Global 500 за 2016-а. Благодарение на лидерската си позиция за трета поредна година "Алианц" е единственият застраховател, включен в класацията Топ 50 на най-силните марки в света.

В резултат на сериозния ръст на премийния приход на "Алианц", стойността на бранда нараства с 8% – от 17.2 млрд. до 18.6 млрд.евро (20.3 млрд. долара). Компанията се изкачва с една позиция напред и вече е на 43-о място в Топ 500 Global Brands за 2016 г. (44 позиция през 2015-а).

В класацията Brand Finance за 2016 г. са отчетени приспособимостта на "Алианц" към променящата се среда, стабилното финансово представяне, както и стремежът на компанията да постави клиента в центъра на своя бизнес подход и преминаване към дигитализация. Всички тези факти нареждат "Алианц" сред компаниите, предлагащи финансови услуги с най-осъзнат бранд в тазгодишната класация.

"Отличното представяне на компанията показва, че ясната ни стратегия за развитие на марката, както и фокусът ни към клиентите и към дигитализацията изграждат доверие и кореспондират с клиентите ни по света“, коментира Кристиян Дьорингер – ръководител на Global Brand Management в "Алианц".

Оценявайки бъдещия потенциал на "Алианц", Brand Finance посочва, че подходът на групата за поставяне на клиента в центъра на вниманието е в състояние да генерира стойност и да надгради настоящото положение. Също така е отчетено, че марката "Алианц" е много добре позиционирана и се възползва от нарастващите възможности по отношение на дигиталните промени в застрахователния сектор.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

На 9 юни ЦИК отчете рекордно ниска избирателна активност. На какво се дължи това, според вас?

Подкаст