До 5 април се събират предложения за туристическото лого на България

лого

Все още продължава събирането на предложения за ново туристическо лого на България. Последният ден за участие в конкурса е 4 април 2016 г. След тази дата група от най-утвърдените български художници и графични дизайнери ще направят първата селекция за нов туристически символ на страната ни. Направената от тях селекция ще бъде оценявана от широко жури от представители на бизнеса, медиите и рекламната индустрия и през месец юни се очаква страната ни да има ново туристическо лого.

В състава на журито влизат едни от най-утвърдените наши творци в сферата на изящните и приложните изкуства. Председател на журито е Божидар Йонов, а сред членовете му е един от известните графични дизайнери, варненецът Димитър Трайчев. Журито ще има на разположение десет работни дни, за да реши кои визии заслужават да продължат в следващия етап от конкурса. Одобрените идеи ще бъдат предложени за финална оценка от бизнеса, медиите, маркетолози, рекламната индустрия.

Сред основните изисквания за изработване на проект за лого на България са предложенията да са съобразени със слогана "Открий и сподели" и "A Discovery to Share". В предложенията трябва задължително да се съдържа думата "България" за варианта на български и "Bulgaria" за варианта на английски език, като допълнителни графични знаци и символи могат да присъстват в логотипа по преценка на автора. Графичният образ трябва да се отличава с яснота и лаконичност, а всяко предложение да се предоставя в два варианта – цветен и черно-бял.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Трябва ли да се въведе таван на надценките на основните хранителни продукти?

Подкаст