ВХОД / РЕГИСТРАЦИЯ

Пощенска банка с 3 награди от BAPRA Bright Awards

пощенска банка

Пощенска банка получи три награди от престижния конкурс за PR и комуникации BAPRA Bright Awards. Отличията бяха връчени на банката и нейната комуникационна агенция BBDO Group по време на официална церемония в София Хотел Балкан. Наградите са за проекта „Най-добър старт за всяко дете", който беше отличен в две от най-оспорваните категории, и за кампанията „На крилете на успеха", реализирана изцяло от вътрешния PR отдел на банката. За седма поредна година конкурсът отличава най-успешните и иновативни PR кампании, реализирани от PR агенции и корпоративни комуникационни отдели в България. Целта на инициативата е да бъдат насърчени и популяризирани постиженията в сферата на комуникациите у нас.

Пощенска банка спечели награди в категория „Кампания за устойчиво развитие“ в съревнование с  общо 24 кампании, в „Иновативна кампания на годината“, където участваха 15 кампании, и в „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“,  където се включиха 4 компании. Престижното международно жури и тази година имаше нелеката задача да оцени над 90 проекта в 7 категории, като 19 ПР агенции и 4 вътрешни отдела премериха сили в оспорваната надпревара.

„Устойчивото развитие е основен фокус в политиката ни за корпоративна социална отговорност вече 25 успешни години. Изключително сме щастливи, че заедно с нашата комуникационна агенция реализираме проекти с висока добавена стойност за обществото и получихме две награди за проекта ни за ранно детско развитие. Радостни сме и от полученото отличие за проекта „На крилете на успеха“, защото това беше една много лична кампания за нас, изпълнена с редица предизвикателства и целяща да мотивира за нови бизнес успехи членовете на екипа ни“, коментират от Пощенска банка.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че ротацията във властта трябва да се случи на всяка цена?

Подкаст