"Кока-кола" насочва поглед към потребителите на социалните мрежи, като представи специална „селфи бутилка“, която ще им позволява да си правят снимка, докато пият газираната напитка, пише Business Insider.
Създадена от "Кока-Кола" Израел, идеята за дизайна на бутилката се появила, след като производителите забелязали празнина на пазара за иновативни напитки.
Бутилката е създадена от Gefen Team за кампанията на "Кока-Кола" Summer Love – най-голямото събитие на открито на марката в Израел. Селфитата могат да бъдат споделяни в Snapchat, Facebook и Instagram.
"Потребителите могат да тагнат себе си и приятелите си на снимки в социалните мрежи. Така празнуващите ще бъдат още по-активни по време на събитието, като знаят, че могат да споделят специалните си моменти, докато пият любимата си напитка", отбелязват от компанията.