Дигиталната банка е на всички канали и по всяко време

в-к Банкеръ конференция Деян Сърнев Пиреос банк

Как дигитализацията ще трансформира традиционните финансови услуги? Отговор на този въпрос дават водещи експерти от банковия и небанковия финансов сектор по време на втората годишна конференция "Финансите в дигиталния свят", организирана от вестник "БАНКЕРЪ“ с генералното спонсорство на Vivacom. Партньори на събитието са TBI Bank, Пощенска банка, Борика – Банкови услуги, Булстрад Виена Иншурънс Груп и Булстрад Живот.

Дигиталната банка е на всички канали, по всяко време. Клиенът очаква банката да говори на неговия език и да знае неговите потребности. Това заяви Деян Сърнев – директор продажби в Банка Пиреос България.

Той подчерта, че живеем в дигитална ера, в която брандовете са съвкупност от опита с техните продукти и услуги. 

"Състезанието е в доставката на изживяването – клиентите очакват безпроблемно банкиране навсякъде и по всяко време. Всеки нов продукт е част от дигиталната революция", коментира Сърнев.

Той подчерта, че техния продукт Pay Portal предлага възможност да дистанционно плащане на сметки и данъци, както и плащане на вноски по предплатени услуги. Експертът обеща, че порталът ще се развива и ще стане чст от бъдещата дигитална платформа на банката.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Трябва ли да се въведе таван на надценките на основните хранителни продукти?

Подкаст