Как дигитализацията ще трансформира традиционните финансови услуги? Отговор на този въпрос дават водещи експерти от банковия и небанковия финансов сектор по време на втората годишна конференция "Финансите в дигиталния свят", организирана от вестник "БАНКЕРЪ“ с генералното спонсорство на Vivacom. Партньори на събитието са TBI Bank, Пощенска банка, Борика – Банкови услуги, Булстрад Виена Иншурънс Груп и Булстрад Живот.
Дигиталната банка е на всички канали, по всяко време. Клиенът очаква банката да говори на неговия език и да знае неговите потребности. Това заяви Деян Сърнев – директор продажби в Банка Пиреос България.
Той подчерта, че живеем в дигитална ера, в която брандовете са съвкупност от опита с техните продукти и услуги.
"Състезанието е в доставката на изживяването – клиентите очакват безпроблемно банкиране навсякъде и по всяко време. Всеки нов продукт е част от дигиталната революция", коментира Сърнев.
Той подчерта, че техния продукт Pay Portal предлага възможност да дистанционно плащане на сметки и данъци, както и плащане на вноски по предплатени услуги. Експертът обеща, че порталът ще се развива и ще стане чст от бъдещата дигитална платформа на банката.