В новия брой №12 на в. „БАНКЕРЪ“, четете:

В новия брой №12 на в. "БАНКЕРЪ"

Национална сигурност без банкова стабилност?

Така нареченият политически елит отвори широко вратите за финансови кризи, пред които дори и земетресението "КТБ"  ще ни се стори като ефект от малък проблем с вестибуларния апарат. Такъв ще е резултатът от неглижирането на значимостта на банковата и финансовата стабилност. В приетата и утвърдена от Народното събрание на 15 март тази година  актуализирана стратегия за национална сигурност на Република България тя не се разглежда сред вътрешните и външните рискове за държавата, не е и сред стратегическите й дългосрочни приоритети. Всичко по темата – само в новия брой на "БАНКЕРЪ".

 

Общината харизва стадиона в Драгалевци

Може ли частно дружество да се настани в огромен общински имот – една спортна база, собственост на Столичната община, да я ползва и да прибира такси от посетителите, без да плаща нито лев на кметството.  Оказва се, че у нас всичко може. Случаят, за който става дума, е с акционерното дружество "ДИТ груп", което се е настанило на общинския стадион в Драгалевци" и си го ползва.  Общоизвестен факт е, че то е притежание  на братята Ваклин и Румен Чандърови. Друг е въпросът, че на практика над 90 от акциите  на дружеството са собственост на регистрираното във Вадуц (Лихтенщайн)  дружество "Ене Естамблишмент". Подробностите  четете само в "БАНКЕРЪ".

 

Номерът с американските ТЕЦ-ове не минава

След скандалите около сделката за продажбата на активите на ЧЕЗ у нас политиците захванаха друга тема, любима за тях – прекратяването на договорите с американските централи. От доста време ТЕЦ "Ей И Ес Гълъбово" и ТЕЦ "Контур Глобал Марица-изток 3" са трън в очите на управниците и тежко финансово бреме за НЕК, от което страдат и потребителите. Но цялата работа е там, че и сегашните идеи на властта не се отличават с оригиналност и реализъм. Вкратце нещата са типично по нашенски: "Дайте да го направим, пък народът ще плаща."

 

Скандалите в железниците не стихват

Ръководството на задлъжнелия държавен "Холдинг БДЖ" пак бе вкарано в обяснителен режим и му се наложи да опровергава твърдения за нагласени обществени поръчки. Още в началото на седмицата две фирми – русенската "Експрес Сервиз" ООД и "БДЖ Кончар" АД, обявиха, че в железниците се провежда нагласен търг за ремонта на локомотиви на стойност 4 млн. лева. Съмненията са, че държавното дружество се източва чрез двойно плащане за едни същи ремонти. Как работи схемата ще научите само от новия брой на "БАНКЕРЪ".

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Очаквате ли цените на имотите да се повишат още след влизането ни в еврозоната?

Подкаст