Отиде си Карло Бенетон, един от основателите на световно известната модна къща Benetton Group. Седемдесет и четири годишният предприемач почина от рак, с който се бореше през последните шест месеца. Карло беше най-младият от четиримата основатели на компанията, сред които са братята му Лучано и Джилберто, както и сестра му Джулиана. Той се занимаваше с взаимодействието между най-големите отделения на Benetton Group и беше неин вицепрезидент.
Големият брат на Карло – Лучано е на 83 години и напоследък практически не участва в управлението на бранда. Джулиана Бенетон отговаря за разработката на новите колекции от дрехи и координира линиите на продукцията. Тя е майка не четири деца и буквално преди дни навърши 81 години. Другият брат на Карло – 77-годишният Джилберто е председател на борда на директорите на модната къща и контролира инвестициите на компанията.
Марката Benetton бе изключително популярна през 90-те години на ХХ в., но след разцвета брандовете за бърза мода през 2010-а, печалбата й започна стремително да намалява. През 2012-а семейството отново пое ръководството на компанията в свои ръце, защото смяташе, че ще се справи по-добре от наемните мениджъри. За съжаление 2017-а приключи за United Colors of Benetton със загуби от 180 млн. евро.
Семейство Бенетон винаги е залагало на маркетинга – брандът се прочу най-вече със скандалните си рекламни кампании. Веднъж единият от братята – Лучано, заяви че те не преследват единствено собствения си ПР: "Ние не създавахме рекламата си заради провокацията, а за да накараме хората да говорят, за да развием гражданското им самосъзнание".
През 1991 г. излезе рекламен плакат, на който афроамериканка и европейка държат заедно в ръце азиатско момиченце, загърнати само с едно одеяло, разбира се от Benetton. По онова време обществото беше по-нетолерантно към тъмнокожите, а и междурасовите отношения на представители на един и същи пол не предизвикваха бурен възторг. Малкото момиченце пък се превърна в символ на проблема с осиновяването на деца в цяла Европа. Но целта беше постигната – хората започнаха да говорят за това. Компанията е генератор на още над 10 рекламни кампании, засягащи остри социални въпроси. Някои от техните плакати бяха забранени от властите в редица консервативни държави, заради страх от граждански вълнения.
Преди няколко години Карло Бенетон стана президент на голяма италианска селскостопанска компания – една от нейните животновъдни ферми бе придобита и преструктурирана от семейство в рамките на държавната програма за публична приватизация. Става дума за собственост от 3300 ха край Рим, която се нареди сред многото точки, където се добива вълна за дрехите на United Colors of Benetton. Всички, които са работили с Карло отбелязват необикновените му предприемачески качества и голямата му любов и преданост към семейния бизнес. Той напусна този свят без да женен, но остави след себе си четири деца и състояние от около 3 млрд .долара.