Пощенска банка е сред лидерите на банковия пазар в България от създаването си преди 27 години. Институцията е водещ фактор в нововъведенията и формирането на тенденциите в банковия сектор и е награждавана многократно за своите иновации. Пощенска банка заема стратегическо място в банкирането на дребно и корпоративното банкиране в България с една от най-добре развитите клонови мрежи и модерни алтернативни канали за банкиране.
Васил Сланчев е ръководител "Частно банкиране и взаимни фондове" в Пощенска банка. Притежава над 15-годишен професионален опит от водещи финансови институции. Има магистърска степен по Финанси с профил "Банково дело" от УНСС, MBA степен от Sheffield University, специализация в Vienna University of Economics and Business и други. Сертифициран инвестиционен консултант от КФН.
Г-н Сланчев, какви са предимствата на услугата "Частно банкиране", която Пощенска банка предлага?
– Стремежът на Пощенска банка е да бъде доверен партньор на своите ексклузивни клиенти при настоящите и бъдещите им финансови решения. Смятаме, че високото качество на обслужване е ключово, когато се изграждат дългосрочни взаимоотношения.
Това важи в още по-висока степен за "Частно банкиране", тъй като този тип услуга е силно персонализирана и е насочена към висок сегмент клиенти, които имат комплексни очаквания. Основното предимство, което получават при нас и което ни отличава на пазара е фактът, че им предлагаме комбинация от инвестиционни и спестовни продукти от две водещи финансови институции – едната в България, а другата в Люксембург. Благодарение на успешното си партньорство с международната банка Eurobank Private Bank Luxembourg S.A. предоставяме висококачествени wealth management услуги, включително достъп до над 3 000 водещи взаимни фондове и широк спектър от персонални решения. За нашите клиенти е изключително ценно, че имат достъп до пълната гама продукти на авторитетната и солидна финансова институция, базирана в Люксембург, в съчетание с възможността за ежедневен контакт и консултация с персонален банкер в София.
Какво е най-важно, когато се избира частен банкер?
– В основата на Частното банкиране са доверието и специалното отношение. Частният банкер е сътрудник и финансов навигатор на своя клиент. Той предлага висок стандарт на обслужване, персонален подход, гъвкави решения и спестява време, което е изключително ценен ресурс в динамичното ни ежедневие. Частното банкиране означава не само инвестиции на финансовите пазари, премиум кредитни и дебитни карти, специализирани сметки за клиентите, техните семейства, близки и бизнеси – то е също и достъп до ексклузивни възможности, съчетани с грижа, дискретност и разбиране.
В Пощенска банка за клиентите на "Частно банкиране" работи силен екип от професионалисти, който им гарантира отлично потребителско изживяване и оптимални финансови решения. Това, както и партньорството ни с Eurobank Private Bank Luxembourg, осигурява на потребителите отличен информиран избор, което е най-важното за успешното управление на финансите. Доверието, което сме изградили сред нашите клиенти, е най-яркото доказателство за високото качество на услугата, която им предоставяме.
Какво могат да очакват клиентите Ви през тази година?
– И тази година акцентираме върху устойчиви решения, с които да съхраняваме и защитаваме в максимална степен средствата на нашите клиенти. Следваме стриктно едно от основните правила в частното банкиране – "опознай задълбочено клиента", за да имаме възможност да предложим комплексно и специално решение, което максимално да работи за конкретния ни клиент. Когато нашите клиенти са изправени пред избор и имат въпроси, засягащи комплексни финансови решения, на тяхно разположение е екипът ни, който е ситуиран в специализиран и модерен център "Частно банкиране".