Липсата на първоначална стратегия и план за борба с коронавируса, преекспонирането на темата, наслагването на три кризи: здравна, политическа и криза на доверието към публични институции – това са някои от основните маркери за отминаващата година според пиар експерта Даниел Киряков от екипа на Центъра за анализи и кризисни комуникации.
„Ние виждаме как цялата година си мислим – стигнахме пореден абсурд, поредно дъно: нова конституция, даряване на килими трета ръка, или пък един или друг ход за борба с битовата престъпност на прокуратурата. Казваме – по-зле не може да стане и в следващия момент виждаме микробуса за кренвирши“, коментира Киряков пред БНР.
Наследството от тази и от последните 10-20 години ще прелее в двата много важни избора догодина – за парламент и за президент, смята Киряков. „Големи трендове като цифровизацията и свързаните с нея киберсигурност и фалшиви новини ще ни объркват допълнително“, прогнозира той.