Какво предпочитаме – на СПА ваканция или с кемпер в неизвестна посока?
Някога замисляли ли сте се от кой тип почиващи са повечето българи? Дали предпочитат VIP изживяване с релаксиращи СПА процедури или пък живеят за момента и са готови да се отправят в „неизвестна“ посока с кемпер? През месец август Сердика Център си поставя за цел да отговори точно на този въпрос с кампанията „С пазаруването идва и почивката“. В нея всички участници ще се включат в игра за 2 напълно различни награди, от които ще избират. Ето и какви са двете предложения:
VIP преживяване в една от най-романтичните винарски изби у нас
Само на два часа път от София, обградено от безкрайни винени лозя, се намира имението Midalidare Hotel & SPA. Там откриваме доказателството, че хубавото вино върви ръка за ръка с романтични преживявания. Сред неповторимите гледки е разположен кокетен хотел с уникално обзавеждане, а настаняването във VIP апартамента ще донесе незабравими мигове. Какво можем да спечелим, ако се включим в играта на Сердика Център: 5-дневна VIP ваканция за двама, прекарани в тази атмосфера, както и специален винен тур „По пътя на виното“, посещение в музея на виното, а в края на разходката – забавен куиз за знанията. По време на престоя СПА продедурите са осигурени от домакините – джакузи, финланска сауна, инфраред сауна, хидромасажиращи столове и други.
Ваканция – изненада с кемпер?
За типа приключенци, които са готови да съберат набързо багажа и да отпрашат в неизвестна посока, втората награда на Сердика Център е „в целта“ – ваканция с кемпер, осигурен от Camperissimо. 7-дневното пътуване с чисто новия луксозен модел Dethleffs Just 90 може да бъде споделено със семейството – посоката е по желание. Кемперът има всички необходими удобства за пълноценен престой, за да се насладим на непосещавани кътчета и да откриваме всеки ден ново място и спираща дъха гледка.
Кампанията продължава до края на месец август. Всеки, който пазарува в търговския център на минимална стойност от 50 лв. и регистрира своята касова бележка на бюро Информация, може да спечели една от двете екскурзии – по желание. Всеки клиент може да регистрира неограничен брой касови бележки.
Повече информация за кампанията можете да откриете тук: https://serdikacenter.bg/event/265
Уважаеми колеги,
През месец август Сердика Център пита своите посетители какъв тип почивка предпочитат – дали VIP изживяване с релаксиращи СПА процедури или пък живеят за момента и са готови да се отправят в „неизвестна“ посока с кемпер?
До края на август търговският център ще предостави тези две неповторими възможности в специалната игра "С пазаруването идва почивката". В нея всички участници ще се включат в томбола за 2 напълно различни награди, от които ще избират, а предложенията са повече от изкушаващи – VIP преживяване в една от най-романтичните винарски изби у нас Midalidare Hotel & SPA и 7-дневно пътешествие с чисто новия луксозен модел кемпер Dethleffs Just 90.
Повече информация можете да откриете в приложените файлове. Ако имате нужда от допълнителни материали, аз съм насреща.
Поздрави,
Краси
………….
САЙТ
ИНДУСТРИАЛНИ ПЛОЩИ
Близо 54 000 кв. м индустриални и логистични площи са отдадени под наем или завършени за собствено ползване през второто тримесечие на тази година. Това сочи доклад на консултантската компания Cushman & Wakefield Forton за периода.
Пазарът на индустриални и логистични площи в София отбелязва активност както при наемите, така и при изграждането на нови проекти. Усвоените, наети и завършени за собствено ползване, площи през второто тримесечие са почти 54 000 кв. м. Това е близо до обемите от периода преди пандемията. Повечето новозавършени обекти са предназначени за собствено ползване, с изключение на Фаза 2 от Logistics Park RGS в Божурище.
“Наемният пазар в София е воден от консолидация и оптимизация на пространства на установените локации. По-бавният темп на усвояване на нови проекти се отразява в почти незабележимо покачване на свободните площи, като делът им все още е около здравословните нива от 4%“, допълва Жоро Ангелов, мениджър „Индустриални площи и развитие на парцели“ в Cushman & Wakefield Forton.
Обектите в строеж са около 330 000 кв. м, почти 70% от които са строителство по поръчка (built-to-suit) или за собствено ползване. Доминират проектите за складове и логистика за компаниите в бързооборотния сектор, стоки за дома и хранителната индустрия. Очакванията са за активен пазар и през втората половина на годината, когато ще бъдат приключени значими сделки за покупка на парцели, отдаване под наем и проекти за строителство по поръчка.
Офертните наеми в индустриалния сегмент в София са стабилни, на средна стойности от 4.2-4.4 евро/кв. м за средно големи площи. Имотите над 10 000 кв. м се предлагат за 3.8-4 евро/кв. м. Доходността е под натиск заради нарастващия инвеститорски интерес. Понижава се до 8% за София през последното тримесечие, но се очаква да остане стабилна в краткосрочен план.
………….
Нов роман на Сол Белоу на български
публикувано на 06.08.21 в 15:45
Автор: Силвия Чолева
За романа си „Херцог“ Нобеловият лауреат Сол Белоу получава Националната награда за литература на Щатите. Впрочем той е носител три пъти на тази награда, на „Пулицър“, както и на редица други престижни отличия. Това е най-продавания му роман.
Житейската история на главния герой Моузес Херцог, доктор по философия, е изпълнена като че ли с повече провали, отколкото с успехи, макар той да е уважаван учен и преподавател. Личните му провали с жените засилват чувството му за разпад. Сол Белоу сякаш говори за себе си и при по-внимателен прочит може да се направят паралели със собствения му живот, но книгата постига много повече от разказа за Херцог.
Постепенно авторът изгражда картината на обществото и социалните отношения, като не се церемони да покаже неприятните страни. Ерудицията му и шеметното му чувство за хумор правят романа истинско читателско интелектуално удоволствие.
Повече за книгата може да научите от Гергана Димитрова.
Издателство Лист.
…………
Комитова: Редовно правителство трябва да подпише договора за тунела под Шипка
Проектът остава стратегически за България, но точно за това не е работа на служебен кабинет да се занимава с него, коментира регионалният министър в НС
Договорът с избрания изпълнител на тунела под вр. Шипка не е подписан, защото не е работа на служебно, а на редовно правителство. Това коментира в рамките на парламентарния контрол служебният министър на регионалното развитие и благоустройството Виолета Комитова в отговор на въпрос на депутатите от ГЕРБ Томислав Дончев и Николай Нанков.
Служебно правителство не трябва да се занимава с такива стратегически въпроси. Следващото редовно правителство трябва да продължи тази работа, посочи тя.
Комитова допълни и че ако договорът бъде подписан сега, а до три месеца не бъде осигурено финансиране за проекта, поръчката, която беше обявена в края на октомври 2019 г., ще пропадне.
Проектът за изграждането на тунела под вр. Шипка е включен за финансиране в оперативната програма „Транспортна свързаност“ 2021-2027 г., която още не е одобрена от европейските власти.
Изпълнител на тунела е избран през юли
Комитова припомни, че процедурата за избор на изпълнител на тунела под Шипка е обявена на 22 октомври 2019 г. Тя посочи, че техническата оценка на предложенията на кандидатите е направена на 15 март т.г., цените са отворени на 19 март, приета е обосновка за цената на 2 април.
От 2 април до 11 май, когато е началото на служебното правителство, и след това до 25 май, когато работи все още старото ръководство на Агенция „Пътна инфраструктура“, минават 55 дни, в които старото ръководство на Агенцията е можело да избере изпълнител, каза Комитова.
На 25 юни новото ръководство на пътната агенция е поискало от фирмите да удължат офертите до 31 октомври. На 14 юли е направено класиране и е избран изпълнител, допълва министърът. Това е обединението ДЗЗД „Консорциум ПСВТ“ с участници „Пътни строежи – Велико Търново“ АД, „Хидрострой“ АД и „Пътинженерингстрой-Т“ ЕАД. Подизпълнители на сдружението ще са „Евро Алианс Инженеринг“ ЕАД и проектантската компания „Трансконсулт-22“ ООД.
Още по темата
Тунелът под Шипка ще струва поне 358 млн. лв.
Отстранени от поръчката са двете турски фирми „Колин Иншаат Туризм Санайи Ве Тиджарет“ АД и „Дуйгу Мюхендислик Иншаат Туризм Дъш Тиджарет Ве Санайи Лимитед Ширкети“ ООД, както и „Чайна Комюникейшън Кънстръкшън Къмпани ЛТД“.
Комитова увери, че проектът остава стратегически за България, тъй като е част от международен коридор №9 и свързва Северна и Южна България.
………
Cпac Pyceв пpидoбивa "Бyлcaтĸoм"
Aвтop: mоnеу.bg
06.08.2021 16:58:06
Бизнecмeнът Cпac Pyceв щe пpидoбиe "Бyлcaтĸoм", нaй-гoлeмият дocтaвчиĸ нa тeлeвизия в Бългapия, пишe в-ĸ "Kaпитaл", ĸaтo цитиpa тpи изтoчниĸa. Πo инфopмaция нa издaниeтo, cтoйнocттa нa cдeлĸaтa e нaд €120 млн., a cpeд ocтaнaлитe ĸaндидaти e бил coбcтвeниĸът нa "Teлeнop Бългapия" РРF Grоuр.
"Бyлcaтĸoм" e вoдeщa ĸoмпaния в дocтaвĸaтa нa интepнeт и тeлeвизия, ĸaтo нa пocлeдния пaзap дъpжи 33,9% oт бpoя aбoнaти и 35,8% oт пpиxoдитe. Oбщият бpoй aбoнaти e oĸoлo 650 xил.
Дoceгaшни coбcтвeници нa ĸoмпaниятa бяxa фoндoвeтe ВlасkRосk, Вlаntуrе Саріtаl, ĸaĸтo и Бългapcĸaтa бaнĸa зa paзвитиe, Eвpoпeйcĸaтa бaнĸa зa възcтaнoвявaнe и paзвитиe и cъocнoвaтeлят Πлaмeн Гeнчeв.
Cпac Pyceв дocĸopo бe нaй-гoлeмият aĸциoнep в БTK и ocтaвa члeн нa Haдзopния cъвeт нa ĸoмпaниятa.
………….