https://www.facebook.com/vestnik.banker.5/videos/1130797151056760
В преговорите за споразумение много се говори за изграждането на публична инфраструктура. Няма никаква причина това да става с държавни средства. Светът е пълен с евтини дълги пари. Спокойно могат да се строят големи национални обекти – магистрали, тунели, мостове, с частни инвестиционни средства. Частниците ги строят и ги оперират на концесия. При това проектите могат да вървят едновременно, без да се заделят бюджетни средства. Ограничения във финансирането няма. Това важи и за петте моста, и за трите тунела, и за магистрала „Черно море“.
Това заяви във видео интервю за „СТУДИО БАНКЕРЪ“ икономистът Никола Янков.
Още от интервюто:
Може ли да има база за сравнение между практиките на Жан Виденов и идеите в проекта на промяната?
Неминуемо ли е увеличението на данъчно-осигурителната тежест при заявките в споразумението за управление?
Има ли нужда България от дефицит 4,5%?
Как „свещените крави“ АЕЦ“Козлодуй“, НЕК, „Булгаргаз“ могат да излязат на борсата?
Какви възможности предлагат концесиите за строеж на големи инфраструктурни обекти?