От декември Мартин Щьобе поема управлението на Beiersdorf AG за страните България, Румъния и Молдова, съобщават от "Байерсдорф България" ЕООД. Преди него длъжността заемаше Фатих Алпаслан.
Мартин Щьобе има дългогодишен опит в бизнес развитието и мениджмънта. той е част е от екипа на Beiersdorf от седем години. Присъединява се към компанията през 2015 година в ролята на мениджър "Корпоративно развитие" в централата на компанията. Oт 2017 до 2021-а Щьобе е управител на Beiersdorf за Колумбия, където изгражда основите за развитието на марките NIVEA, Eucerin, Hansaplast и Duo. Последните шест месеца той заема длъжността мениджър "Глобални стратегически проекти" и работи върху дългосрочната визия за развитието на компанията и нейните марки.
Мартин Щьобе е силен поддръжник на ценностите на Beiersdorf, а именно Грижа, Доверие, Смелост, Опростеност. В новата си роля той ще се фокусира основно върху устойчивото развитие на компанията, изграждането на силни екипи и дигитализацията.
Beiersdorf залага на иновативни продукти за грижа за кожата, както и пионерски изследвания продължение на близо 140 години. Базираната в Хамбург, компания генерира продажби от 7.02 млрд. евро, както и оперативен резултат (EBIT) от 828 милиона евро през фискалната 2020 година. Beiersdorf има повече от 20 000 служители по целия свят.
Beiersdorf Bulgaria е основана през 2001 г. и към момента има около 50 служители. Дружеството е едно от над 150-те международни представителства на козметичната компания Beiersdorf.