Повишено внимание при работа с електронната поща

Нов мощeн фишинг срещу банкови клиенти

От кредитната институция информират, че "KBC Банк България" не изпраща e-мейли във връзка с промяната в собствеността, които приканват да потвърждавате и предоставяте данни за потребителско име, парола към електронното банкиране или друга информация за ползваните от клиентите й банкови продукти. Тези писма са опит за измама и съдържат зловреден код.

От "КВС Банка" съветват да не се следват инструкции, съдържащи се в подобни съобщения и да не разкривате информацията, искана в тях. Ако сте последвали линка и сте разкрили лични данни, незабавно трябва да се обадите на Контактния център на "KBC Банк" на телефони: 0700 10 000 (Vivacom), 1721 (A1 и Yettel) или да посетите най-близкия до вас офис.

Припомняме, че на 7 юли тази година белгийската финансова група КВС придоби "Райфайзенбанк" и дъщерните ѝ компании в България. Новите дружества в Групата ще носят в името си международно разпознаваемия бранд "KBC" – банката ще се казва "KBC Банк България", лизинговото дружество ще бъде "KBC Лизинг България", "KBC Управление на инвестиции" е новото име на управляващото дружество, а компанията, която предоставя застрахователно посредничество, се казва "KBC Застрахователен брокер България" ЕООД.

Договорните отношения с клиентите се запазват непроменени и няма нужда да се предприемат каквито и да било стъпки, уточняват от "КВС Банк България".

В бъдеще предстои консолидация на новопридобитите дружества, носещи името на "KBC", с останалите компании от групата, извършващи аналогична дейност. До осъществяване на консолидацията дружествата ще продължат да функционират като отделни юридически лица.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

След като Конституционният съд се произнесе по казуса с "Величие", ще се увеличи ли доверието в изборния процес?

Подкаст