Продължава усилена работа за усъвършенстване на работните процеси в завода на производителя на спортни състезателни автомобили и електромобили „Син Карс Индъстри“ АД в Русе. Целта е да бъде достигната максимална ефективност и бързина. За следващата година е заявена поръчка за над 400 броя L CITY само за холандския пазар. Това разкриха на специално събитие по случай откриването на новата производствена линия в R&D-центъра на фирмата в крайдунавския град, като бяха обявени и дългосрочните плановете за развитие на производството, както в България, така и в Румъния.
Утвърдените методи на производство в R&D-центъра в Русе ще бъдат приложени и в новия завод в град Гюргево, Румъния. Теренът, който е избран съвместно с община Гюргево, е разположен на границата между България и Румъния – на пътната артерия, свързваща Европа и Азия.
Паралелно с усъвършенстване на процесите, започва и разработването на следващите модели, като първият ще е L CITY куриер (до 3.5 тона), следван от закрит и открит пътнически модел.
За да бъде запълнена предлаганата гама с най-малките лекотоварни автомобили (до 2000 кг общо тегло), е договорено ползването на съществуваща платформа с електрическо задвижване, разработена от наложен европейски автомобилен производител. По този начин ще бъде спестен много времеви и финансов ресурс за развойна дейност. Върху готовата платформа ще бъдат вградени вече създадените от „Син Карс“ системи, купе и компоненти, спазвайки заложената посока на развитие и решения за мобилността в градската среда. Това ще позволи да бъде увеличен многократно капацитетът на производството, като към 2030 г. целта е да се доставят 100 автомобила на производствена смяна – или около 100 000 броя автомобила на годишна база. При изпълнение на поставените цели приходът ще надхвърли 5 млрд. евро на година.
Създател и мажоритарен собственик на "Син Карс Индъстри" е инж. Росен Даскалов, който е и бивш автомобилен състезател, с 30-годишен опит в автомобилния спорт и индустрия. Визията за развитието на иновативното производство на електромобили е продуктите да са основно насочени за европейския пазар, за да се отговори на бързо разрастващите се нужди от този сектор.