Най-силното си второ тримесечие от 2017 г. насам обяви Motorola за фискалната 2022/2023 година , подобрявайки бизнес резултатите си за десето поредно тримесечие. Въпреки изпълнения с предизвикателства период, който бележи пазара на мобилните технологии в последно време, технологичната компания успя да реализира 17% годишно увеличение на обема на продадени устройства. По този начин тя постига най-високия брой продадени единици за второ тримесечие от своето второ тримесечие на 2017/2018 г. насам. Резултатите идват след обявяването на стратегическото партньорство на Motorola с Pantone Colour Institute™ и няколко доста успешни продукта на компанията, сред които флагменската серия edge 30.
Motorola отчита ръст в продажбите си във всички сегменти, но най-вече при B2B резултатите си. Чрез своя фокус върху създаването на устройства, които отговарят на нуждите на бизнеса, компанията успя да генерира и ръст от 22% годишно увеличение на приходите от B2B сегмента. Постижението е резултат от смесена търговска и продуктова стратегия, в която тя продължава да разширява предлагането си чрез въвеждането на новия motorola edge 30 Neo Business Edition.
Стратегията на Motorola за фокусиране в разширяването на продуктовата гама в премиум сегмента също допринася значително за увеличението в продажбите.
Според Серхио Буниак, президент на Моторола, ангажиментът на компанията към подобряване на продуктовата й серия от премиум устройства е по-силен от всякога и за това говори и стратегическото й партньорството с Pantone. „Фокусът ни е да затвърдим позицията на лидер в тенденциите и дизайна, като чрез многогодишното ни партньорство с Pantone ще предоставим на потребителите си още един ценен начин да изразят себе си чрез нашите устройства.”
В България Motorola продължава с тенденцията да се утвърждава като търсен бранд от потребителите заради най-доброто съотношение цена/качество в устройствата си.