Американската компания за маркетингови комуникации и реклама Omnicom Media Group е посъветвала клиентите си временно да спрат рекламните услуги в Twitter след придобиването на платформата от Илон Мъск. Това съобщава порталът The Verge, който се е запознал с вътрешната документация на компанията.
„Заплахите за сигурността на марките на нашите клиенти скочиха до нива, които повечето биха сметнали за неприемливи. В краткосрочен план препоръчваме спиране на дейността в Twitter, докато платформата не покаже, че е възстановила предпазните мерки за сигурност до необходимото ниво и е възвърнала контрола на ситуацията", се казва в съобщението. Авторите му припомнят многобройните съкращения на служители на отдела за доверие и сигурност на Twitter, отстраняването на топ мениджъри от техните позиции, както и „проверени“ акаунти, които се оказаха фалшиви.
Omnicom, която си партнира с компании като McDonald's, Apple, PepsiCo, казва, че "официално е поискала от Twitter да предостави доказателства, че тези проблеми няма да повлияят на работните процеси, операциите, продуктите, безопасността на марката или инвестициите на клиентите в платформата." „Но очевидно поради липса на лидери в тези области, Twitter не е успял да предостави необходимите гаранции“, е заключението на експертите от Omnicom.
Omnicom Group Inc.
е американска холдингова компания за глобални медии, маркетинг и корпоративни комуникации, с офис в Ню Йорк.
Мрежите и специализираните фирми на Omnicom предоставят услуги в четири сфери: реклама, управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), връзки с обществеността и специализирани услуги. Услугите в тях са медийно планиране и закупуване, дигитален и интерактивен маркетинг, маркетинг на спортни събития и събития, маркетинг на терен и консултации за марки.
Компанията има повече от 77 000 служители в над 100 страни по света.