Незабавни парични преводи за клиенти на УниКредит Булбанк

Новата услуга предлага нареждане и получаване на парични преводи за секунди

Клиентите на УниКредит Булбанк вече имат възможност да нареждат и получават парични средства в рамките на 10 секунди чрез Програмата за незабавни плащания Blink. В обхвата на тези плащания попадат междубанкови преводи до 30 000 лева за клиентите на банките, участници в Blink.

Потребителите на дигиталните канали на УниКредит Булбанк могат да нареждат своите незабавни преводи през мобилното приложение на банката Булбанк Мобайл в размер до 20 000 лева и до 30 000 лева през Булбанк Онлайн.

С включването на УниКредит Булбанк в Blink, всички преводи в лева през дигиталните канали на банката (Булбанк Онлайн и Булбанк Мобайл), отговарящи на критериите за незабавни плащания, ще се обработват от банката за 10 секунди, денонощно, 365 дни в годината без прекъсване за празнични и почивни дни. И без необходимост от допълнителни действия от страна на клиентите, много по-бързо, удобно и на същата цена като стандартен междубанков превод.

 „Подобни плащания са вече нещо естествено и нормално за много от чуждите пазари, така че беше въпрос на време, това да стане и стандарт в България. Желанието ни беше да внедрим услугата в дигиталните ни канали, по възможно най-клиентски ориентирания начин, така че този нов тип плащане да бъде по подразбиране, ако условията на превода отговарят на Blink. Таксата за незабавен превод е на същата цена, като стандартен междубанков превод в лева, което също би следвало да стимулира клиентите да го предпочитат. Вярваме, че тази нова услуга за физически и юридически лица ще отговори на нарастващите нужди на нашите клиенти да имат възможност мигновено да изпращат и получават средства по всяко време на денонощието “, коментира Виктор Стоянов, директор Алтернативни канали на УниКредит Булбанк.

Виктор Стоянов, директор Алтернативни канали на УниКредит Булбанк
Виктор Стоянов, директор Алтернативни канали на УниКредит Булбанк

Основните предимства на новата услуга са бързина и достъпност по всяко време на годината. Така само с няколко клика, през смартфон или компютър, за секунди клиентът превежда пари на свои близки или бизнес партньори. Все по-често потребители използват смартфоните си, когато трябва да плащат на търговци, доставчици, приятели, членове на семейството и други.

Въвеждането на решения като незабавните плащания Blink е част от стратегията на УниКредит Булбанк за развитие и подобрение на предлаганите от банката услуги посредством дигитални решения в синхрон с тенденциите на световните пазари. Доказателство за все по-засиленото търсене на плащания през дигиталните канали е и увеличението с над 50% в общата сума на преводите през мобилното банкиране Булбанк Мобайл, за първите десет месеца на 2022, спрямо същият период през 2021, което само по себе си отразява и оценката на клиентите, за предоставяната от банката услуга.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Осезаема ли е разликата в битовите сметки спрямо миналогодишните ви разходи?

Подкаст