Adidas планира да затвори дупката в бюджета с бизнеса в Китай

адидас и найк сътрудничество

Германската компания Adidas се опитва да затвори дупка в бюджета след като напусна руския пазар. Сега марката ще разшири бизнеса си в Китай. За това пише Wall Street Journal.

Adidas се стреми да се възстанови от поредица скорошни трудности, включително затваряне на магазини в Русия и загуба на доходоносно партньорство с Kanye West. За целта марката разширява бизнеса си в Китай, но дори и там всичко не е лесно, тъй като китайският пазар вече е зает от много големи играчи, отбелязва изданието.

Според вестника, Adidas най-вероятно няма да успее да върне любовта към марката. По време на пандемията от коронавирус китайците откриха много от своите местни спортни марки.

На 20 май стана ясно, че Adidas ще започне да продава линията спортни обувки и дрехи Yeezy, разработена в сътрудничество с рапъра Кание Уест, в края на май.

Днес компанията е най-големият в света производител на спортни стоки (обувки и облекла). Централата на фирмата продължава да е в Германия, въпреки че производството й отдавна е изнесено в други части на света, основно в Азия.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че масовите назначения без конкурс в бордовете на държавните фирми трябва да продължават?

Подкаст