“УниКредит Булбанк” отваря напълно безкасови филиали

„УниКредит Булбанк“ отвори първия си напълно безкасов филиал в София. Новата локация на банката в кв. Красно село е проектирана и осъществена по нов модел на работа, съобщиха от кредитната институция.

Иновативният формат е създаден в съответствие с трайните промени в поведението на клиентите, чиито посещения в банката все по-често са мотивирани от нужда от консултации или закупуване на банкови продукти и услуги, а касовите трансакции се осъществяват на банкомати, в модерните 24/7 зони за самообслужване. До края на годината банката ще въведе модела в още 10 точки на присъствие в страната.

Откриването на иновативните безкасови офиси на банката е в отговор на отчетените тенденции от екипа на финансовата организация при потребителското поведение през последните десет години. Данните на „УниКредит Булбанк“ сочат драстично намаляване на операциите на каса с 64 процента, като според системата за управление на опашки броят на билетите за консултация във филиалите са се удвоили за сметка на билетите за каса, а именно 42 на сто през 2022 г. в сравнение с 24 на сто през 2013 година.

Същевременно, след изграждането на зони за самообслужване в немалка част от офисите на банката с достъп 24/7, се наблюдава драстично увеличение на операциите на банкомати със 150 процента, а касовите обеми са нараснали седем пъти.  

„Създаване на безкасови офиси на банката предоставя гъвкави и иновативни решения за обслужване и подобрява клиентското преживяване. Същевременно служителите във филиалите показват стабилен тренд на увеличение на продуктивност и ефективност, като замерването на дневната активност показва, че 60% от времето е насочено към консултации и следпродажбено обслужване спрямо ангажираността в касово и оперативно обслужване“, коментира Екатерина Кирилова, директор „Клонова мрежа“ в „УниКредит Булбанк“. „Щастливи сме, че новите безкасови филиали ни дават възможност да променим  съотношението между позициите в екипа като служителите с касови задължения получават възможност да се пренасочат към продажбена дейност и да се чувстват по-удовлетворени от своята работа“, посочва Екатерина Кирилова.    

С въвеждането на безкасовия модел на обслужване във филиали в страната, „УниКредит Булбанк“ прави категорична стъпка в дигиталната трансформация на банковото обслужване и подобряване на клиентското преживяване и удовлетвореност, отбелязват от кредитната институция.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че масовите назначения без конкурс в бордовете на държавните фирми трябва да продължават?

Подкаст