КФН проучва удовлетвореността от услугите в небанковия финансов сектор

КФН Комисия зя финансов надзор сграда фондове

Комисията за финансов надзор изготвя проучване за оценка удовлетвореността от предоставяните от поднадзорните й лица инвестиционни, застрахователни и пенсионноосигурителни услуги и/или продукти, съобщиха от регулатора.

Целта на анкетата е установяване на причините за неудовлетвореност на ползвателите на небанкови финансови услуги, необходимостта от регулаторни промени, повишаване качеството на предоставяните продукти/услуги и оценка на преживяването на потребителите.

Следващата стъпка е предприемане на последващи действия по установяване на добри надзорни и регулаторни практики за повишаване защитата на потребителите и качеството на предоставяните услуги/продукти.

Участниците в проучването ще имат възможност да дадат обратна връзка като потребители на застрахователни, инвестиционни и пенсионноосигурителни услуги/продукти и да допринесат за създаване на условия за бъдещ диалог между регулатор и потребители.

Онлайн формулярът ще бъде активен от днес до 30 юни, уточняват от регулатора.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Трябва ли парламентарните избори от 27 октомври да бъдат касирани?

Подкаст