Fibank с нови дигитални решения

Сграда София тех парк на ПИБ Fibank

Като лидер в дигиталното банкиране в България – Fibank (“Първа инвестиционна банка”), постоянно подобрява клиентското изживяване, като надгражда и разширява своите дигитални решения, които предлага на клиентите.

Още в началото на 2021 г. банката предложи дигитално решение, с което всеки желаещ можеше да стане бързо и лесно неин клиент, както и да открие сметка по изцяло дистанционен начин. Оттогава Fibank продължи да доразвива този процес и днес той вече е по-лесен, по-бърз и интуитивен за клиентите. По този начин “Първа инвестиционна банка” вече предлага на всеки да стане неин клиент, без да се налага да излиза от дома си. Процесът е изцяло дигитализиран и е необходимо единствено да разполагате с инсталирано приложението My Fibank и достъп до интернет.

Регистрацията отнема само няколко минути. Мобилното приложение My Fibank може да бъде свалено от AppStorе, Google Play или AppGallery. След инсталацията му на смартфон или таблет, потребителят може да се регистрира и да създаде свой профил, като премине през лесен и удобен процес, в края на който получава известие чрез SMS или по електронна поща (e-mail), за неговото успешно приключване. Възможностите, с които ще разполага, за да може да управлява дистанционно личните си финанси, позволяват гъвкавост и удобство в реално време и варират от ежедневни банкови операции до изцяло дигитализиран процес по усвояване на кредити.

Всеки нов клиент, преминал онлайн процеса на регистрация, получава напълно безплатно в рамките на три месеца достъп до стартов пакет от ПИБ с най-често използваните продукти и услуги от банката. След изтичане на този промоционален период месечната такса, която се заплаща, е в рамките на минималните 2.99 лева.

Пакетът включва в себе си откриване на разплащателна сметка в лева или евро и издаване на дебитна карта Debit MasterCard или Visa Debit, без месечни такси за поддръжка. Със своята карта всеки клиент има възможността да тегли неограничен брой пъти в месеца напълно безплатно средства от банкоматите на Fibank. Използвайки електронните канали на Първа инвестиционна банка, клиентите получават възможността да извършват безплатно вътрешнобанкови преводи, безплатен междубанков Blink или P2P превод и много други преференции.

Освен лесния, бърз и удобен начин за всеки дистанционно да стане клиент на банката чрез приложението My Fibank, има възможност да се намалят с до 75 процента разходите за използваните регулярни банкови услуги, спрямо банкирането в банков офис. Процесът по онлайн регистрация и достъп до дигиталните пакети на Fibank e предвиден не само за нови, но и за настоящите клиенти на банката, които желаят да се възползват от удобството на приложението My Fibank.

През миналата година Fibank стана първата банка в България, която получи отличието „Успешна дигитална трансформация” в конкурса „Банка на годината“.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Ще успее ли ГЕРБ да състави правителство с първия мандат?

Подкаст