Студенти от НАТФИЗ дебютират в ефир като режисьори на реклами

Студенти от НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ успяха да стигнат до ефир още преди да са завършили висшето си образование, заснемайки рекламни видеоклипове. Второкурсниците получиха тази възможност с подкрепата на ДЗИ, след като компанията повери новите си реклами на младите таланти. Студентите участваха в изпълнението на реална задача, която провокира мисленето и уменията им да разказват истории.

В резултат на това бяха заснети осем клипа, а трите най-добри от тях ще се излъчват в телевизионния ефир. Рекламите носят общото послание „Всичко се случва“, поднасяйки по забавен начин ситуации, в които онлайн застрахователните продукти на ДЗИ биха били решение на проблема. Конкурсът за студентите събра голям интерес – в него се включиха 40 от бъдещите режисьори, драматурзи, оператори, сценографи, монтажисти, звукари и продуценти.

TVC Making1

„Те са готови да се потопят в динамиката на реалния рекламен пазар още сега, по време на обучението си. Това е един от примерите за действаща връзка между образованието и бизнеса, която е изключително полезна за младите кадри“, коментираха от НАТФИЗ.

Проектите са измислени, написани, заснети, монтирани, озвучени, продуцирани и подготвени за излъчване изцяло от студентски екипи. Те са доказателство, че  комбинацията от отборна игра и талант дават добри резултати, посочват и от екипите на компанията, работили с тях.

TVC Making2

Два от клиповете, режисирани от студентите в специалност “Режисура/Драматургия” Иванова и Кристиян Георгиев, използват мотива с детската игра с колички и къща, построена с LEGO, като метафори за отговорността и грижите на зрелия човек. В друго видео, режисирано от Габриела Димитрова, автомобилът на младо семейство с две деца отказва да запали и напомня за подновяване на застраховката “Гражданска отговорност”. Анна Цветкова е подходила с впечатляващо чувство за хумор, разказвайки история за крадец, който се просълзява от сантимента на дома на възрастна баба и се отказва от мисията си. Забавен е и маниерът, с който Михаил Атанасов засяга темата – в неговото видео виждаме поредица от злополучия, случващи се в дома на млад мъж. В друга негова реклама намираме вечната тема за шумните съседи, а Калина Липовска залага на разностранните амбиции в едно семейство.

С модерен нюх, свежа перспектива и нов поглед към наглед преекспонирани теми незавършилите режисьори правят убедителни първи стъпки в бранша още преди дипломата.

Всики реклами на студентите от НАТФИЗ може да видите тук  

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Трябва ли парламентарните избори от 27 октомври да бъдат касирани?

Подкаст