Vivacom дарява над 53 000 лева за олимпийските отбори по природни науки в юбилейното издание на „Жълти стотинки“

Събраните и дарени средства в десетте издания на инициативата са над 790 000 лева

Vivacom отбеляза днес десетото юбилейно издание на Операция „Жълти стотинки“– най-дългосрочната дарителска инициатива на телекома, която подкрепя социални каузи за деца и младежи. Телекомът събра 43 221 лева и дарява допълнителни 10 000 лева, по повод юбилея на инициативата. Така общата сума от над 53 000 лева ще бъде дарена на Олимпийските отбори по природни науки за подготовката и участието на младите български олимпийци от отборите по биология, математика, астрономия, астрофизика, информатика, лингвистика, физика, химия и млади физици в международни състезания.

Valkan Goranov Nikolai Andreev
Вълкан Горанов, изпълнителен директор на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки и Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom

„Инвестицията в олимпийските състезатели по природни науки е инвестиция в младите хора, които в идните години ще бъдат двигател на иновациите и на научните постижения на страната ни. Българските ученици всяка година печелят медали в конкуренция със стотици от най-добрите гимназисти в света. Само за 2022 г. нашите олимпийци са спечелили 11 златни, 18 сребърни и 13 бронзови медали в най-престижните световни състезания и това е не само повод за гордост, но и показател за потенциала на следващото поколение таланти. Тази година им предстоят още силни състезания, където вярваме, че ще спечелят още много медали. Благодарим на Vivacom и Операция „Жълти стотинки“ за тази изключителна подкрепа“, сподели Вълкан Горанов, изпълнителен директор на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки.

Nikolai Andreev
Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom

„Благодаря на всички партньори, посланици и дарители в Операция „Жълти стотинки“, които я подкрепиха от създаването й през 2010 година до днес. За десетте издания на инициативата заедно събрахме и дарихме над 790 000 лева, с които подпомогнахме социално значими каузи за деца и младежи. Операция „Жълти стотинки“ е пример, за това как обединени в своите усилия компании, медии и общество, могат да правят изключителни неща и да променят живота на деца в неравностойно положение към по-добро или да подкрепят младите хора в разгръщането на техните таланти. Дарителството е устойчива традиция във Vivacom и отразява нашата цел да бъдем социално отговорна компания, която помага за развитието на общностите и регионите – за период от 12 години телекомът e дарил близо 5,6 милиона лева за различни каузи и инициативи“, сподели Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

През десетте издания на Операция „Жълти стотинки“ от 2010 година досега са подкрепени 5 каузи:

  • Създаването на първия Център за деца с дислексия и аутизъм.
  • Изграждане и функциониране на 2 центъра за временно настаняване от семеен тип за изоставени бебета – проект на фондация “Надежда за малките”.
  • Изграждане и функциониране на 2 наблюдавани жилища за временен подслон на младежи, напуснали домовете за сираци – проект на Фондация за социална промяна и включване.
  • Подпомагане на функционирането на “Център за Надежда” за деца с множествени увреждания в София – проект на фондация “I can too”.
  • Подготовка на олимпийските отбори по природни науки и участието им в международни състезания – проект на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки.

В десетото юбилейно издание на Операция „Жълти стотинки“ средствата се събираха чрез дарения в специално обозначени касички в магазините на Vivacom и в обектите на над 50 партньора в цялата страна, чрез дарения през DMS номер или в дарителска сметка на сдружението.

Целта на инициативата е да обедини бизнеса, медиите и обществото около социално значими каузи, които имат нужда от финансова подкрепа, така че да наберат популярност и да станат самостоятелни и разпознаваеми, за да продължат да се развиват устойчиво в бъдеще.

За United Group:

Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,6 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите най-атрактивната селекция на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.

От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

След като Конституционният съд се произнесе по казуса с "Величие", ще се увеличи ли доверието в изборния процес?

Подкаст