ВХОД / РЕГИСТРАЦИЯ

“СийдБлинк” с препоръки за успешно финансиране на стартиращи фирми

Платформата за управление на дялов капитал СийдБлинк (SeedBlink) обяви ново партньорство с маркетинговата агенция Promocrat с публикуването на първия им наръчник за стартиращи компании. Това колективно начинание е насочено към обучението на основатели на стартиращи предприятия и подготовката на готовността им за финансиране.

То има за цел да предостави на основателите изобилие от безплатни и задълбочени материали по теми като финансиране, планове за стимулиране на служителите като ESOP (планове за притежаване на акции от служителите), маркетинг и насърчаване на прозрачни отношения между основатели и инвеститори.

Заключенията, направени от SeedBlink, след близо 6000 състезавали се за успешно финансиране в платформата европейски предприемачи са вдъхновили този съвместен проект. И това се случва в момент, когато SeedBlink достигна 250 млн. евро в мобилизирани инвестиции за технологични стартъпи. В този документ са изложени изпитани идеи за превръщане на надеждни бизнеси в ефективни магнити за финансиране.

“Европа е готова за технологичен ренесанс”,

казва Андрей Дудойу, съосновател и управляващ партньор в SeedBlink. “Разпространяването на придобитите знания се превръща в основно задължение за нас, за да можем да се усъвършенстваме и да се конкурираме със световните играчи. Нашият предишен опит, както триумфите, така и неуспехите, ни научиха на принципи, които могат да помогнат на нововъзникващите предприемачи да ускорят растежа си”, посочва той.

В документа се разглеждат теми както за новите, така и за опитните предприемачи. Започва с “Основи на първокласния бизнес”, която служи за солидна основа. Следващата глава разкрива “Какво искат инвеститорите”, като предоставя на читателите информация за техните нужди. Третата глава е посветена на усъвършенстването на “Арсенал за финансиране” от всеки, което гарантира необходимите инструменти и техники на стартиращите предприятия. Четвъртата глава е “Успешен маркетинг”, в която се подчертава значението на ефективните маркетингови методи. И накрая, “Най-добри практики след финансиране” гарантират, че предприятията запазват темпото и просперират след получаване на финансиране.

Според Ангел Хаджиев, директор за България в SeedBlink,

е важно извличането на поуки от пионерите.

“Успешните рундове на разрастващи се предприятия като Dronamics и Alcatraz AI, които са пример за потенциала на България, вдъхновяват следващата вълна от успешни предприемачи. Вдъхновението от вече успешните примери е от съществено значение, но също толкова важно е да се учим от техния опит – както от успехите, така и от предизвикателствата. Усвояването на най-добрите практики проправя пътя към собствената история за подражание на следващото поколение стартъпи.”

Основателят и главен изпълнителен директор на Promocrat Александру Гаврил, подчертава променящото се естество на набирането на средства, заявявайки, че “сега набирането на средства е свързано не толкова с овладяването на едно танцово движение, колкото с обхващането на целия фестивал, което означава растеж, движен от общността”.

Платформата SeedBlink е специализирана в областта на технологиите платформа за рискови инвестиции. Тя дава възможност на европейските стартиращи предприятия и техните заинтересовани страни да имат достъп, да управляват и да търгуват собствен капитал заедно с утвърдени институционални инвеститори.  

SeedBlink SA е регистрирана в регистъра на румънския орган за финансов надзор (ASF) с паспорт на ЕС съгласно регистъра на доставчиците на услуги за групово финансиране на Европейския орган за ценни книжа и пазари (ESMA).

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че ротацията във властта трябва да се случи на всяка цена?

Подкаст