Meta може да въведе блокиране на платена реклама в Instagram и Facebook

Администрацията на Байдън е оказвала натиск да се цензурира съдържание за COVID-19, твърди Марк Зукърбърг

Meta Platforms Corporation планира да предложи на потребителите на своите платформи Facebook и Instagram платена опция за деактивиране на рекламата. Това съобщи Wall Street Journal.

Според информацията, нововъведението може да засегне европейските потребители на тези услуги. Цената ще зависи от устройството, на което се използва приложението. Тя ще е около 10.5 долара на месец ще плащат потребителите, които влизат в своите акаунти от компютри. Цената за тези, които предпочитат да използват смартфони, ще бъде около 14 долара.

Ще бъде възможно да използвате Facebook и Instagram безплатно, но в този случай собственикът на акаунта ще вижда персонализирана реклама.

Както отбелязва изданието, по този начин Meta се надява да заобиколи правилата на Европейския съюз, които заплашват да ограничат възможността за показване на персонализирана реклама на потребителите без тяхното предварително съгласие.

Корпорацията може официално да обяви плановете си за въвеждане на платен абонамент за европейски потребители през следващите месеци.

Преди това и предприемачът Илон Мъск обяви плановете си социалната мрежа X (бивш Twitter) да стане платена. По този начин милиардерът очаква да се бори с „армията от ботове“. Според Мъск, новата мярка ще затрудни създаването на акаунти за ботове, тъй като ще се изисква отделно платежно средство за плащане за достъп до всеки акаунт.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Осезаема ли е разликата в битовите сметки спрямо миналогодишните ви разходи?

Подкаст