Вследствие на продължаващия процес по интеграция на ОББ и доскорошната „КВС Банк България“, сайтът на „КВС Банк България“, обозначен със специален символ *, вече е пренасочен към сайта на ОББ – ubb.bg. Това обявиха от ОББ. Там клиентите на доскорошната „КВС Банк България“ ще намерят обединена карта с всички офиси и банкомати на двете банки, актуални банкови продукти, важни документи, новини и уведомления.
Познатите канали за дигитално банкиране на досегашната „КВС Банк България“ остават достъпни както и до момента – през приложението KBC Mobile Bulgariа и през KBC Online Bulgaria. За улеснения на клиентите връзки към тези и всички други услуги ще бъдат налични на обединения сайт на ОББ.
Секцията, посветена на ОББ Застрахователен брокер България (доскорошният KBC Банк Застрахователен брокер), която е част от сайта kbcbank.bg, ще бъде пренасочена към интернет сайта на дружеството ОББ Застрахователен брокер – ubb-insurancebroker.bg.
Информация относно интеграцията на ОББ и доскорошната КБС Банк България, клиентите могат да намерят на специално създадена за целта страница, достъпна тук
От ОББ информират още, че ОББ никога НЕ изпраща е-мейли, съобщения в социални мрежи и чатове, както и НЕ извършва телефонни обаждания, с които да приканва да потвърждавате и предоставяте лични данни, данни за потребителско име, парола към онлайн банкирането или друга информация за ползваните от вас банкови продукти. Такъв вид съобщения са опит за ИЗМАМА, а линкове към страници могат да съдържат ЗЛОВРЕДЕН код или да са средство трети лица да се сдобият с ваши данни за вход. От банката предупреждават да не се следват инструкции, съдържащи се в подобни съобщения и да не разкривате информацията, искана в тях.
„Ако сте последвали линк и сте разкрили лични данни, незабавно се обадете на Контактния център на ОББ на телефони 0700 1 17 17, *7171 (Кратък номер за абонати на мобилни оператори, +3592 483 1717 за връзка от чужбина или посетете най-близкия до вас офис”, съветват от банката.