Remy Cointreau отчете спад в продажбите и намали прогнозата си за годината

Френският производител на алкохол Remy Cointreau представи данни за продажбите за първата половина на годината, както и прогноза за цялата финансова година 2023-2024 г., която приключва през март следващата година.

Продажбите на компанията спадат с 26.6 процента до 637 млн. евро. Органичните продажби (резултати без сливания и придобивания), на които Remy Cointreau обръща специално внимание, намаляват с 22.2 процента.

В тази връзка производителят понижи прогнозата си за годината като цяло. Ако преди това се очакваше, че органичните продажби ще останат приблизително на същото ниво, сега компанията очаква те да намалеят с 15-20 процента.

Най-сериозен е спадът при органичните продажби на коняк – с една трета, което е резултат от рязък, почти 50-процентен спад на продажбите в Северна Америка. В региона продажбите на висококачествени алкохолни напитки се връщат към нивата отпреди пандемията, след като нараснаха значително по време на пандемията. В регионите Азия-Тихоокеански регион и EMEA /Европа, Близкия изток и Африка/ продажбите, напротив, са нараснали съответно с по 16.6 на сто и 8.9 процента.

Rémy Cointreau е френска семейна бизнес група, чието начало е поставено през 1724 година. Групата има международно портфолио от спиртни напитки (коняк, ликьори и спиртни напитки): коняци Rémy Martin и Louis XIII, ликьор Cointreau, гръцка спиртна напитка METAXA, Mount Gay ром, ракия St-Rémy, джин The Botanist, единични малцове Bruichladdich, Port Charlotte, Octomore, американско уиски Westland и френско уиски Domaine des Hautes Glaces.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Какво е решението за изтичащия срок на годност на панелките?

Подкаст