Американският разработчик, издател и разпространител на видео игри „Електроник Артс“ (Electronic Arts) представи отчети за второто тримесечие на фискалната 2024 г., което приключи в края на септември.
Приходите на компанията останаха почти същите (увеличение с 0.5%), възлизайки на 1.9 милиарда долара. Нетната печалба се увеличи с над една трета, до 399 милиона долара.
Electronic Arts също подобри прогнозата си за печалбата за финансовата 2024 година като цяло: от 947 милиона- 1.09 милиарда долара до 1.11-1.27 милиарда долара.
Също така, Electronic Arts, която е известна наред с други неща със своите спортни симулатори, отчете добри резултати за наскоро представената игра FC 24. През първите четири седмици след пускането, броят на активните акаунти в FC 24 достигна 14.5 милиона. Това е първият футболен симулатор на Electronic Arts, който не е част от популярния франчайз на FIFA – Fédération Internationale de Football Association и Electronic Arts, си сътрудничат в продължение на почти три десетилетия, но обявиха края на това партньорство миналия май.
Акциите на Electronic Arts поскъпнаха с почти 6 процента след обявяването на финансовия резултат.
„Електроник Артс“ е основана и интегрирана на 28 май 1982 г. от Трип Хокинг. Компанията е пионер в началото на компютърните игри и е била прочута с популяризирането на дизайнерите и програмистите, отговорни за нейните игри. Тя е един от най-големите производители на видеоигри в света.
EA (до 2004 г. съществуваше като издънка на EA GAMES) е основната търговска марка на Electronic Arts, под която се пускат голямо разнообразие от игри, които представляват интерес за широка аудитория. EA игри излизат както за компютър, така и за игрови конзоли като PlayStation 2, Xbox на Microsoft, Nintendo GameCube. Марката EA също така поддържа конзоли от миналото и сегашното поколение като Xbox 360, Nintendo Wii U, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox One и Nintendo Switch.