България предлага целогодишен устойчив туристически продукт на поляците

СПА Велинград 2 туризъм

България е известна сред полските туристи като дестинация, предлагаща предимно почивки на Черноморието. Силен интерес обаче предизвикват и зимният, културно-историческият, СПА и уелнес, както и спортният туризъм. Това обявиха от Министерство на туризма участието на международното туристическо изложение TTWarsaw в полската столица.

Рекорден брой представители на туристическия бранш бяха на българския национален щанд, сред които 18 туроператори, туристически агенти, хотели, Столична община ОП Туризъм, Община Банско, Община Варна и други.

Посланикът ни в Полша Маргарита Ганева и Николай Костов, ръководител на Националното туристическо представителство при Посолството на България във Варшава, също присъстваха на изложението. Николай Костов заяви, че полският пазар е един от основните пазари за входящи туристи на страната ни като през месеците юни и юли Националният статистически институ отчита 144 хиляди посещения на полски туристи в страната ни, което спрямо същия период за 2022 г. представлява близо 23% ръст.

Сравнението със същия период през 2019 г. показва, че пазар „Полша“ почти напълно е достигнало равнището на входящи за България полски туристи. „Предстои голяма постоянна информационна реклама на полския пазар, като целта е поляците да бъдат постоянно информирани за целогодишния устойчив туристически продукт на дестинация България“, подчертава Костов.

За интереса към страната ин показва и това, че българските представители бяха посетени от Анджей Гут Мостови, държавен секретар в Министерството на спорта и туризма на Република Полша, Доминик Борек, директор на департамент в Министерството на спорта и туризма, мениджъри на водещи полски туроператори, журналисти и други.

Полша е стратегически за страната ни туристически пазар, като партньорството между двете страни е важно за растежа на входящия ни туризъм, който е един приоритетните отрасли за българската икономика.

Изложението TTWarsaw е най-значимото събитие на територията на полската страна, свързано с туристическата индустрия, което дава възможност за създаване на контакти с бизнес партньори, туристически организации и администрации. Обикновено то е място на срещи на национални и регионални туристически организации от цял свят, хотели, туроператори, туристически агенции, авиолинии, круизи, доставчици на хотелиерско оборудване, представители на медии и блогъри в индустрията.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Трябва ли да се въведе таван на надценките на основните хранителни продукти?

Подкаст