ВХОД / РЕГИСТРАЦИЯ

Кои са знаменитостите, чиито парфюми предизвикват интерес

Независимо че в глобален мащаб марките, създадени от знаменитости, не предизвикват кой знае какъв интерес, при парфюмите има изненади. По последни данни на платформата за анализи Launchmetrics ароматите, лансирани от известни поп звезди, оглавяват класациите за продажби и тенденцията е възходяща.

Според експертите от платформата това се дължи на многото отдадени фенове на знаменитостите. Това позволява на звездите ясно да диференцират своите предложения на фона на многото оферти на твърде наситения пазар от продукти за красота.

Най-търсената целева група от страна на знаменитостите са представителите на поколението Z, които поради младата си възраст не само попадат под влиянието на звездите, но и с удоволствие харчат първите си спечелени пари за подобни глезотии. Така в списъка, за чиито продукти младите са готови да дадат парите си, са Били Айлиш, Ариана Гранде, Бионсе, Трой Сиван, а сега към тях се присъединиха Хари Стайлс и Виктория Бекъм.

Pleasing нa Хари Стайлс

Само дни след като публично демонстрира прясно обръснатата си глава певецът Хари Стайлс представи новия си проект – колекция от аромати (в допълнение към съществуващата му линия от лакове за нокти и продукти за грижа за кожата), създадена в сътрудничество с френската парфюмерийна къща Robertet. Имената на ароматите са Closeness, Rivulets, Bright и Hot.

Eilish No. 3 на Били Айлиш

Новият аромат на Били Айлиш ухае на червено. Поп звездата, която има синестезия, състояние, което й позволява да визуализира миризми, си представя свят, оцветен в червено. В нейната визия той е комбинация от жасмин, пикантен шафран и мек кедър. Парфюмът се продава в характерния флакон на Eilish, моделиран, следвайки любимите й части от тялото: гърди, шия и ключица.

Victoria Beckham Beauty на Виктория Бекъм

Певицата представи три отделни парфюма, вдъхновени от пътуванията й със съпруга й Дейвид Бекъм. Тя ги нарече автобиографични, защото отразяват най-ярките моменти от нейния брак и семеен живот. Линията включва Portofino97, Suite 302 и San Ysidro Drive, които са разработени съвместно с парфюмериста Жером Епинет.

Цитрусовият Portofino ’97 разказва за любовта между Дейвид и Виктория, докато били още гаджета и тайно пътували до Италия; Suite 302 – за медения им месец в Париж, в хотел Ritz, където били наели апартамента на Коко Шанел; а San Ysidro Drive отразява преместването на семейството в Лос Анджелис, когато Дейвид подписва договора си с LA Galaxy.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че избори 2 в 1 са добра алтернатива за страната?

Подкаст